اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه بی‌نیازی به مذاکره با آمریکاست

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ملت با حضور و شعار کلیدی مرگ بر آمریکا و اسرائیل در 22 بهمن نشان می‌دهند که به مذاکره با آمریکا احتیاج ندارند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه بی‌نیازی به مذاکره با آمریکاست

حجت‌الاسلام محمد خرسند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس اتکا به خدا و اعتماد مردم به وجود آمده و مردم‌سالاری دینی بر اساس رأی و حضور مردم در صحنه شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم تنها مربوط به زمان پیروزی انقلاب نیست بنابراین برای استمرار و حفظ انقلاب حضور مردم در صحنه ضرورت دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان داشت: راهپیمایی 22 بهمن روز جشن ملی، نشاط، شادابی و حضور مردم در صحنه بوده که این امر علامت حفظ، استمرار و حیات انقلاب محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در یک سال اخیر هجمه بیشتری به ویژه در عرصه مسائل اقتصادی به ملت وارد کرده است گفت: این تحریم‌ها برای جدایی مردم از انقلاب بوده تا در برابر نظام بایستند ولی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد دشمن به هدف خود نرسیده و نخواهد رسید.

خرسند یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن از ویژگی خاص برخوردار بوده و قرائن نشان می‌دهد حضور مردم باشکوه و بانشاط است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید در زمینه برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی به مردم خدمت کنند و اختلافات و بداخلاقی‌ها را کنار بگذارند و همه با وحدت کلمه تلاش کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت: مذاکره توأم با تهدید مذاکره نیست مذاکره باید در فضای منطقی، با حسن نیت و در یک شرایط برابر صورت گیرد.

نباید فریب شعار مذاکره دشمن را خورد

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در این زمینه حسن نیت ندارد و حاضر نیست در شرایط برابر مذاکره کند و تنها به دنبال حل مشکلات خود است بنابراین نباید با شعار مذاکره دشمن فریب خورد.

خرسند با بیان اینکه ملت ایران نیز نشان داده که زیر بار مذاکرات خفت‌آمیز تحمیلی نمی‌رود گفت: مذاکرات تحمیلی را ملت ایران قبول نمی‌کند مذاکره زمانی مفهوم پیدا می‌کند که آمریکا صداقت خودش را نشان دهد و از ظلم‌ها و خیانت‌هایی که در حق ملت ایران کرده عذرخواهی کرده و غرامت پرداخت کند.

وی ادامه داد: تنها در این صورت حسن نیت آنها ثابت می‌شود و می‌توان پای میز مذاکره نشست ولی با شرایط کنونی مذاکره بدون تردید به صلاح ملت ما نیست و مردم نیز تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: ملت با حضور و شعار کلیدی مرگ بر آمریکا و اسرائیل در 22 بهمن نشان می‌دهند که به مذاکره با آمریکا احتیاج نداریم.

انتهای پیام/78003/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول