اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

حضور در راهپیمایی22 بهمن لرزه‌ای سخت بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با دعوت از اقشار مختلف مردم استان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن لرزه‌ سختی بر اندام استکبار جهانی خواهد انداخت.

حضور در راهپیمایی22 بهمن لرزه‌ای سخت بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی طی بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: 22 بهمن ماه نقطه‌ عطفی در دفتر قطور افتخارات ملت آگاه ایران و روز حرکت در مسیر روشن انقلاب اسلامی و راه هدایت‌گرانه امام و شهدا و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی ـ انسانی است.

22 بهمن ماه روز نمایش وحدت و همدلی مسئولین و مردم و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه استکبار جهانی و نظام سلطه و طاغوت است.

انقلاب اسلامی ملت ایران با تغییر و تحولات گسترده توانست با تمسک به مکتب رهایی بخش اسلام و توکل به ذات ربوبی حضرت حق و تبعیت خردمندانه از جایگاه رفیع امامت و ولایت بیش از سه دهه پرفراز و نشیب، مملو از حوادث بی‌بدیل، سرشار از رشادت و حماسه، آکنده از مجاهدت‌های به یاد ماندنی، هجمه‌های گوناگون دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را پشت سر گذارد.

اینک که با اوج گرفتن پیشرفت‌ها و رشد و تعالی ایران در دهه‌ چهارم از حیات پر برکت و طیبه‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه‌ پیشرفت و عدالت، به سمت قله‌های عزت و افتخار و اقتدار، و درآستانه طلوع سی و پنجمین بهار فجر پیروزی انقلاب اسلامی، پژواک پیام انقلاب اسلامی ایران با درنوردیدن تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی در آن سوی آب‌های آزاد و در سایر بلاد اسلامی و کشورهای آزادیخواه و عدالت طلب به گوش می‌رسد و پیام صلح و استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران و مکتب نورانی روح بلند دوران، خمینی کبیر در گوش میلیون‌ها آزاده حقیقت‌جو در سرتاسر گیتی، طنین‌انداز شده و انعکاس صدای آن در میان ملت های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه، لرزه‌ای  بزرگ بر اندام استکبار جهانی انداخته است، ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی با تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان دعوت می‌کند تا یک بار دیگر با حضور با شکوه و پر صلابت خویش در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن ابراز وفاداری به آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای( مدظله‌العالی) تجدید پیمان کرده و عزم راسخ، وحدت کلمه، همدلی و انسجام خود را به منصه ظهور برسانند.

راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در شهر اراک، راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه از محل میدان شهدا آغاز و طی مسیرهای پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شهید ادبجو، میدان البرز و مصلای بیت‌المقدس با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این شهر برگزار خواهد شد.

همچنین بانگ توحید و وحدت بخش «الله اکبر» نیز راس ساعت 21 شامگاه شنبه مورخ بیست و یکم بهمن ماه سال جاری همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد پخش می‌شود که به این وسیله از عموم هم استانی‌های مومن دعوت می‌گردد تا هم صدا با ملت غیور ایران، به شکرانه سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب در این لحظه عرفانی ندای الله اکبر را سر دهند.

انتهای پیام/87001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول