اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف شاهرود:

اقتصاد مقاومتی همراهی با نظام مقابل دسیسه دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی در زندگی فردی و اجتماعی در حقیقت همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر دسیسه‏چینی دشمنان است.

اقتصاد مقاومتی همراهی با نظام مقابل دسیسه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی عصر امروز در گردهمایی صالحین بسیج اصناف شاهرود در سخنانی با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: امروز دشمنان در حال ارزیابی برنامه‌های خود علیه ملت و نظام ما هستند.

وی تصریح کرد: گرامیداشت دهه فجر و حضور در برنامه‌های این دهه به خصوص راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند دشمنان را در اجرای برنامه‌های خود منفعل کند.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود افزود: دشمن امروز با تمام توان خود برابر ملت و نظام ما صف کشیده و اعلام کرده است تا زمانی که ملت ایران را تسلیم نکند و از مواضعش عقب ننشاند، از پا نمی‌نشیند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب ما را به ایستادگی و مقاومت دعوت کرده و می‌خواهند تا با اتکا به خداوند و حضور در صحنه، چشم طمع دشمنان را کور و آنها را چون گذشته ذلیل کنیم.

حسینی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در مورد استفاده از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی بیان داشت: ما باید با توجه به تحریم‌ها و فشار دشمنان روی پای خود بایستیم و با تمام توان و نیرو و سرمایه خود، برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم و در این راه از کوششی باز نایستیم.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی در زندگی فردی و اجتماعی یک اصل مهم و نشان‏دهنده همراهی ملت با نظام اسلامی است و این همراهی باعث می‌شود تا دشمنان از اهداف شوم خود عقب‏نشینی کنند.

حسینی افزود: اصناف و بازاریان که قلب اقتصادی جامعه هستند، با آگاهی دادن به مردم و جامعه و دعوت به استفاده از کالاهای ایرانی می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا و مردم را با اهداف اقتصاد مقاومتی آشنا کنند.

انتهای پیام/2249/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول