اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نور گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را ناامید می‌‌کنند.

مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را ناامید می‌کنند

حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نور اظهار داشت: 22 بهمن از ایام‌‌الله است و مهم‌ترین ویژگی این رویداد عظیم نفی همزمان استبداد داخلی و استعمار خارجی بود چرا که انقلاب مردم ایران مبتنی بر دین و ارزش‌های الهی بوده و متعلق به همه اقشار ملت است.

امام جمعه نور خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی معجزه‌ای بود که 34 سال پیش به وقوع پیوست و عنایات خداوند بر ملت ایران آشکار شد اما دشمنان با وجود مشاهده این امر،‌ بیدار نشده و بر جهل و نادانی خود اصرار می‌ورزند.

وی با اشاره به وجود تولی و تبری در انقلاب اسلامی یادآور شد: خداوند نیز در قرآن مجید پیامبر خویش را برای اعلام امر ولایت در واقعه غدیر و نیز اعلام حکم برائت از مشرکین به صورت علنی مأمور می‌کند چرا که تولی و تبری دو مسئله‌ای است که باید در جمع مردم و به صورت عمومی اعلام شود.

باقرزاده ولایت و برائت را مربوط به متن اجتماع دانست و اظهار داشت: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان این مرز و بوم را مخاطب فریاد خویش قرار داده و با قدرت هر چه تمام‌تر از آنان بیزاری می‌جویند.

امام جمعه نور افزود: امروز آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بیش از هر زمان مورد تنفر عموم مردم جهان قرار دارد و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه نیز اعلام برائت و بیزاری از این رژیم منفور است، ضمن این‌که در این روز،‌ مردم مسلمان ایران پیمانی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت می‌بندند.

وی با بیان این‌که ولایت رمز پیروزی انقلاب در طول 34 سال گذشته بوده است، گفت: به اذعان سازمان‌های جاسوسی آمریکا دلیل اصلی شکست غرب و آمریکا در مقابله با ایران اسلامی، عدم توجه آن‌ها به رابطه میان رهبری و مردم ایران است.

باقرزاده اظهار داشت: ارتباط میان مردم و رهبری نظام در ایران رابطه‌ای عاشقانه از جنس ارتباط میان امام حسین (ع) با یارانش در واقعه عاشورا است و این مسئله‌ای است که دنیاطلبان و دشمنان اسلام قادر به درک صحیح آن نیستند بنابراین راهپیمایی روز 22 بهمن مردم ایران در واقع امیدوار کردن دوستان و ناامید کردن دشمنان است.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول