اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز نقش اصناف را در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بسیار پررنگ خواند و گفت: حضور اصناف در عرصه‌های مختلف انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان بعدازظهر امروز در مراسم جشن اصناف اظهار داشت: حضور اصناف در کنار روحانیت و نقش آنان در رویدادهای انقلاب برای همگان روشن است.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کنار مردم و روحانیون به مبارزه پرداختند و در حرکت‌های انقلابی برای به ثمر نشستن این انقلاب نقش سازنده‌ای داشتند.

عربیان با تأکید بر اینکه هر کجا کشور دچار هجمه‌ای می‌شد بازاریان در صفوف اول خط مبارزه قرار می‌گرفتند، افزود: علاوه بر اینکه اصناف و بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب نقش داشتند و در صف اول مبارزات بودند در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز همین قشر در خط مقدم و هم در پشتیبانی از جبهه حرف اول را می‌زدند.

استاندار البرز با اعلام اینکه 60 هزار شهید از جامعه اصناف و بازاریان گواه این موضوع است ادامه داد: همین مهم نشان می‌دهد که اتحاد قشرهای مختلف مردم در به ثمر رساندن این انقلاب بسیار مهم بوده است.

عربیان مهم‌ترین ویژگی ملت ایران را متحد بودن و ولایت‌مداری آنان عنوان کرد و افزود: همین دو عامل بسیاری از فتنه‌ها و دسایس دشمنان را خنثی کرده و آنان را مأیوس کرده است.

وی گفت: ملت ایران به پشتوانه داشتن رهبری مقتدر،‌ آگاه و هوشیار توانسته بسیاری از برهه‌های سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد و پیروز میدان باشد.

استاندار البرز گفت: ملت ایران همیشه باید این اتحاد و همبستگی را حفظ کنند و بر استمرار آن تأکید داشته باشند.

عربیان در ادامه سخنان خود بر نقش موثر اصناف و بازاریان در کنترل و ساماندهی بازار تاکید و خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش اصناف بسیار پررنگ است و بازاریان باید با افراد سودجو که به دنبال اختلال در بازار هستند، مقابله کنند.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول