اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 190

امامی:اصناف نقش ارزشمندی در انقلاب داشتند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: اصناف نقش ارزشمند و ماندگاری در انقلاب اسلامی داشتند.

امامی:اصناف نقش ارزشمندی در انقلاب داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا امامی دقایقی پیش همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در همایش بزرگ اصناف گفت: بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن نقشی عظیم، ارزشمند و ماندگار داشتند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت ضمن تبریک ایام‌ الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: اگر به تاریخ مبارزات ملت ایران در سال‌های‌ اخیر مراجعه کنید خواهید دید که نقش بازار، ‌نقش بسزایی بوده است و اصناف و بازاریان همواره به عنوان نیروهای متدین بوده‌اند.

وی با اشاره به نقش بازاریان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: بازاریان همیشه نقش مؤثری در جهت حمایت از انقلاب اسلامی داشته‌اند و همواره ‌در طول انقلاب پشتیبان نظام بوده‌اند و از هیچ کاری جهت حفظ انقلاب دریغ نکرده‌اند و امروز با همت و تلاش گروه‌های مختلف از جمله اصناف، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پاکدشت اسلامی بودن را از ویژگی‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این انقلاب با حضور مردم و رهبری امام راحل به ثمر رسید و اکنون نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب با همان صلابت و استواری امام باعث بیداری ملت‌های مسلمان و آزاده جهان شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاکدشت ضمن تبریک ایام دهه فجر در این مراسم گفت: در طول عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیاری در کشور ما صورت گرفته است که نقش اصناف و بازاریان در این ارتباط بی‌نظیر و بی‌بدیل بوده است و اصناف و بازاریان در طول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در کنار نظام مقدس اسلامی و در جهت رفع مشکلات و تحریم‌ها تلاش کردند.

محمد میرمحمدی ضمن برشمردن خدمات صورت گرفته در این حوزه اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز به ‌منظور ایجاد رفاه و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم با همکاری اصناف و بازاریان فعالیت‌های خوبی را در طول انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی افزود: توزیع کالاهای یارانه‌ای، برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در ایام نوروز و سال تحصیلی، ساماندهی و نظارت بازار از جمله فعالیت‌هایی است که با همکاری اصناف در شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول