اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 7.4 میلیارد ریال جریمه شدند

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: اصناف متخلف این استان به پرداخت 7 میلیارد و 469 میلیون و 145 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

اصناف متخلف چهارمحال و بختیاری 7.4 میلیارد ریال جریمه شدند

مهرداد مهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 67 هزار و 714 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام و افزون بر 4 هزار و 731 مورد تخلف کشف شده است.

وی ارزش تخلفات کشف شده را 7 میلیارد و 469 میلیون و 145 هزار ریال اعلام کرد و افزود: تخلفات کشف شده بیشتر در زمینه‌های کم فروشی، عدم درج قیمت و صدور فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و مبارزه با قاچاق بوده است.

مهری با بیان اینکه این بازرسی‌ها نقش بسیار مؤثری در کنترل بازار دارد تصریح کرد: نظارت بر بازار و جلوگیری از تخلفات اقتصادی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست و مردم نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارند.

معاون بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت چهارمحال تصریح کرد: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عرضه کالاها و خدمات عرضه‌کنندگان مواد غذایی و پروتئینی، لبنیات، خشکبار و حبوبات، مواد شوینده و بهداشتی و خدمات مراکز تفریحی ورزشی، پارک‌ها و رستوران‌ها مورد بررسی و نظارت ویژه قرار گرفت و با متخلفان برابر قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.

وی افزود: در این طرح نانوایی‌هایی که دارای سوابق متعدد تخلف بودند شناسایی و برای پلمب آن واحد صنفی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند.

مهری با بیان اینکه این نظارت‌ها و بازرسی‌ها تا زمان تثبیت واقعی قیمت‌ها ادامه خواهد داشت متذکر شد: این طرح با هدف جلوگیری از کمبودهای ساختگی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/68001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول