اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رامسر:

بازاریان رامسری با کمک دانشگاه‌ها آموزش می‌بینند

خبرگزاری فارس: شهردار رامسر گفت: در سال آینده بازاریان رامسری با کمک دانشگا‌ه‌های این شهر آموزش‌های لازم در این بخش را فرا می‌گیرند.

بازاریان رامسری با کمک دانشگاه‌ها آموزش می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نصرت‌الله کوزه‌گر بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهر رامسر گفت: اقدامات صورت گرفته در رامسر در خور شهر نمونه گردشگری ـ الکترونیکی نبوده و ایجاد زیرساخت‌ها برای استفاده بهینه از پروژه‌های بزرگ در این شهر ضروری است .

وی با بیان اینکه رامسر در خور نام و شأن و شایستگی‌اش رشد و توسعه نیافته است، تصریح کرد: خودم را در مسیر بازگشت رامسر به روزهای شکوفایی‌اش مسئول می‌دانم. 

وی ادامه داد: رامسر به عنوان "شهر نمونه گردشگری الکترونیکی " نامگذاری شده است پس همه افراد اعم از فروشنده‌ها ، کسبه و هتلداران باید آموزش‌های ویژه‌ای ببینند.

کوزه‌گر افزود: برای آموزش شهروندان با کمک دانشگاه‌ها و مراکز علمی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که از سال 92 این برنامه‌ها عملی می‌شود.

شهردار رامسر با اشاره به پروژه‌های توسعه فرودگاه و کنار گذر ساحلی عنوان کرد: این پروژه‌ها سبب جهش 100 ساله رامسر به جلو شده است اما در کنار این پروژه‌ها، زیرساخت‌هایی لازم است که در این شهر هنوز ایجاد نشده است.

وی درباره سرمایه‌گذاری جدید پلاژ شهرداری رامسر اظهار داشت: این پلاژ تاکنون تنها، پاتوقی برای گردشگران بوده است و قرار است 8 تا 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن صورت گیرد که این امر سبب تحول و دگرگونی این پلاژ می‌شود.

این مسئول با اعلام ساخت پارک آبی به نام «جزیره شادی» در زمین چهار هکتاری  واقع در خیابان شهید باهنر تاکید کرد: سرمایه‌گذار پارک آبی که بزرگترین پروژه گردشگری غرب کشور ( در شهر بهار همدان ) را هم در دست احداث دارد، در پلاژهای لیدو و کاسپین (زمین چهار هکتاری) این پارک را که شامل انواع استخرهای سرپوشیده، روباز، امکانات و بازی‌های آبی است، احداث می‌کند.

کوزه‌گر ارزش ریالی پروژه جزیره شادی را 30 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: مقرر شد این مجموعه مجهز تفریحی در ظرف چهار سال آینده ساخته شود.

شهردار شهر رامسر در مورد خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات زباله سوز و ساماندهی پسماندها  خاطر نشان کرد: در این رابطه با شرکت‌های مختلفی مذاکره که در پایان شرکت ( ت ت اس) که طرف قرارداد با کشور چین نیز است را انتخاب کردیم. 

وی زمان اجرای این طرح را در آینده‌ای نزیک دانسته و در ادامه گفت: هنوز زمین مناسبی از طرف منابع طبیعی برای این طرح مشخص نشده و در اختیار شهرداری قرار نگرفته است.

این مسئول از انتقال بازار روز سنتی به محل جدید آن خبر داد و اذعان داشت: محل جدید بازار روز سنتی بین دو پل است که در آن 5/1 هکتار زمین از اداره آبیاری به صورت اجاره دراز مدت تحویل و 50 درصد کار نیز صورت گرفته است و تا نیمه اسفند ماه سال 92 این انتقال انجام می‌شود.

انتهای پیام/86023/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول