اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نور:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن صیانت از انقلاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نور گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن صیانت از دستاوردهای انقلاب است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن صیانت از انقلاب است

علی‌محمد صمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور با بیان این‌که 22 بهمن مربوط به طایفه و حزب خاصی نیست، افزود: این روز متعلق به متن جامعه است و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در واقع صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام است.

وی حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن را عامل صیانت‌بخش برای انقلاب برشمرد و از آحاد ملت ایران خواست تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

سرپرست فرمانداری نور ادامه داد: در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای همه‌جانبه دشمنان قسم خورده انقلاب باید همبستگی داخلی گسترش یابد و حضور مردم در صحنه گسترده‌تر شود که این عوامل دشمن را ناکام‌تر از همیشه به عقب می‌راند.

وی عنوان کرد: اگر حضور مردم در صحنه‌هایی همانند راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات کمرنگ باشد این امر به دستمایه دشمنان برای فشار بیشتر دشمن تبدیل می‌شود.

صمدیان حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را بر هم زننده معادلات سیاسی استکبار و همه دشمنان انقلاب در داخل و خارج دانست و افزود: این همایش اهالی فتنه را نیز ناکام و ناامید می‌سازد.

سرپرست فرمانداری نور اظهار داشت: برای آنکه بتوانیم نتیجه انقلاب اسلامی را ارزیابی کنیم باید ببینیم این انقلاب تا چه اندازه توانسته است به اهداف خود دست یابد و به الگویی نجات‌بخش و موفق برای سایر ملت‌ها تبدیل شود.

صمدیان خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران همچون گذشته به‌صورت خودجوش با اطاعت از رهبری در میدان حاضر خواهند شد و راهپیمایی 22 بهمن امسال برای دشمنان ناامیدکننده‌تر می‌شود.

انتهای‌پیام/86023/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول