اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‎ای

مسئولان ازنا مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

خبرگزاری فارس: طی بیانیه‎‎هایی مسئولان ازنا مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

مسئولان ازنا مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا فرماندار، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان فرماندار، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان ازنا با صدور بیانیه‎ای ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و اعلام آمادگی جهت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از مردم شهید پرور شهرستان ازنا خواستند تا در روز 22 بهمن حماسه‎ای دیگر خلق کنند.

در این بیانیه آمده است: بدون شک شما مردم شهید پرور، ولایی و انقلابی شهرستان ازنا همچون سالیان گذشته همگام با ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز یوم الله 22 بهمن در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه‎ای دیگر خلق خواهید کرد و این حضور با صلابت شما می‎تواند یک بار دیگر برنامه‎‌ها و نقشه‎های پیچیده دشمن و استکبار جهانی را در هم کوبید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما اعضای شورای اداری شهرستان ازنا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر شما ملت فجرآفرین و نثار خالصانه‎ترین درودها به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید عهدی دوباره با رهبر و مرادمان حضرت امام خامنه‎ای از شما مردم همیشه در صحنه شهرستان ازنا دعوت می‎کنیم، تا در راهپیمایی روز 22 بهمن حضوری وحدت بخش و دشمن شکن داشته باشید.

اانتهای پیام/2304/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول