اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج اصناف نور:

اصناف در تمام صحنه‌های نظام حضور فعال و مؤثر دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه بسیج اصناف نور گفت: اصناف و بازاریان در همه حال بیدار و بصیر بوده و در تمام صحنه‌های این نظام حضور فعال و مؤثر دارند.

اصناف در تمام صحنه‌های نظام حضور فعال و مؤثر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، نعمت‌الله مؤمنی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه‌فجر اصناف نور با اشاره به نقش اصناف در شکل‌گیری، پیروزی، تداوم و حراست از انقلاب اسلامی اظهار داشت: اصناف و بازاریان در همه حال بیدار و بصیر بوده و در تمام صحنه‌های این نظام حضور فعال و مؤثر دارند.

وی با اشاره به این‌که بازاریان و اصناف با کمک‌های خود همواره یار و یاور انقلاب و ولایت‌فقیه بودند، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در پشت جبهه و همچنین حضور بازاریان در صف مقدم جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس گویای همراهی و نقش اصناف است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف نور افزود: هم‌اکنون نیز اصناف و بازاریان مؤمن در تداوم اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی بسیار نقش‌آفرین هستند و همواره خود را مکلف به تبعیت از رهبری انقلاب و دفاع از انقلاب و اسلام دانسته‌اند و در همه برنامه‌ها و کارکردهای نظام حضور فعال دارند و ما همیشه حضور اصناف در شرایط حساس کشور را به خوبی لمس می‌کنیم.

مؤمنی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید از مشورت و دیدگاه‌های پیشکسوتان و مبارزان عرصه بازار برای رونق کسب و کار و هماهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد تا گام‌های ارزشمندی در مسیر توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی برداشته شود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه‌فجر بسیج اصناف شهرستان پرداخت و گفت: تشکیل ستاد هماهنگی، آذین‌بندی، نصب بنر و پارچه نوشته از برنامه‌های این حوزه است.

فرمانده حوزه بسیج اصناف نور ادامه داد: ارسال پیامک پیروزی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نقل و شیرینی در لحظه ورود امام‌خمینی (ره) توسط حوزه و پایگاه‌های بسیج اتحادیه‌های اصناف شهرستان، راه‌اندازی و فعال‌سازی وبلاگ‌های پایگاه‌های تابعه، افتتاح تعدادی از پایگاه‌های جدید در اتحادیه‌های فاقد پایگاه بسیج از برنامه‌های ستاد هماهنگی این حوزه است.

مؤمنی حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازهای جمعه در مصلا‌های نور و چمستان، همایش پیاده‌روی و مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدای اصناف، دیدار با ائمه جمعه و جماعات را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد.

وی برگزاری همایش تحکیم بنیاد خانواده و سبک زندگی اسلامی با همکاری پایگاه حضرت زینب (س) اتحادیه فرش دستباف، برگزاری زیارت عاشورا، شرکت در برنامه‌های شهرستانی و حضور گسترده و سازمان یافته بسیجیان اصناف در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن را نیز از برنامه‌های دهه‌فجر حوزه بسیج اصناف نور عنوان کرد.

انتهای‌پیام/86023/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول