اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد:

اصناف به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی کشور در خدمت مردم باشند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد: اصناف از ابتدای انقلاب اسلامی همواره ایثارگرانه در حمایت از ولایت انجام وظیفه کرده‌اند.

اصناف به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی کشور در خدمت مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، جعفر معماریان طهرانی صبح امروز در همایش بازسازی عتبات عالیات در محل ساختمان مجامع امور صنفی مشهد اظهار داشت: اصناف از ابتدای انقلاب همواره ایثارگرانه در حمایت از ولایت انجام وظیفه نموده‌اند و در شرایط فعلی نیز باید به عنوان یکی از پایه‌های اقتصادی کشور در خدمت مردم باشند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد: اصناف به عنوان مردمی‎ترین عضو فعالان اقتصادی جامعه، مسئولیت تامین بخشی از مبلغ مورد نیاز برای بازسازی بارگاه امام موسی کاظم (ع) در سامرا و حرمین کاظمین را بر عهده گرفته که خوشبختانه اعضای تحت پوشش اتحادیه‌های ذیربط همکاری صمیمانه‌ای را در این زمینه داشتند.

نایب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی ادامه داد: خانواده اصناف استان خراسان‌رضوی علاوه بر اهدای مبالغ نقدی با حضور در اماکن مورد بازسازی، آمادگی همه جانبه خود را برای همکاری با این ستاد اعلام کرده‌اند.

معماریان طهرانی خاطر نشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که زیر نظر امام جمعه و استاندار مشهد فعالیت می‌کند، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی تمام هم‌استانی‌های عزیز با شماره حساب 0101010606007 بانک صادرات است.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول