اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

دشمن از عظمت حضور در راهپیمایی 22 بهمن هراسان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نکا گفت: دشمن از عظمت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هراسان است و به همین جهت نیز برای به زانو درآوردن دشمن باید حضور حداکثری داشته باشیم.

دشمن از عظمت حضور در راهپیمایی 22 بهمن هراسان است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: 22 بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران است و سرآغاز حکومت الله بر جهان است.

وی با بیان این‌که بیانات رهبری در هر شرایطی فصل الخطاب برنامه‌های ما است، خاطر نشان کرد: مردم ایران با تبعیت از ولایت ‌فقیه و حفظ وحدت و انسجام اسلامی خود این چنین مقتدر در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

محمدی‌لایینی یادآور شد: پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن از برنامه‌های مهم ما در این ایام است و همه اقشار جامعه باید در راهپیمایی 22 بهمن با صلابت وارد شوند.

امام جمعه نکا، تقوا را عامل ثبات قدم و دل دانست و اظهار داشت: انسان باتقوا عاقبت به خیر می‌شود و نباید مانند بافنده‌ای باشیم که چیزی را می‌بافد و پس از مدتی آن را دوباره باز می‌کند.

وی ادامه داد: ما یک عمر خدا را عبادت می‌کنیم، این نباشد که یک دفعه یک عمر عبادت را از بین ببریم و باید بدانیم برای این انقلاب نیز خون‌های زیادی ریخته شد و تلاش‌های شبانه‌روزی فراوانی انجام شد که نباید یک شبه از بین برود و به تاراج گذاشته شود بلکه همه ما مسئول نگهبانی از این انقلاب و نظام هستیم.

محمدی‌لایینی افزود: انسان باتقوا ذخیره‌های معنوی، جهاد و انقلاب و ارزش‌های خود را حفظ می‌کند.

وی گفت: حضور حماسی و همه‌جانبه ما با حفظ وحدت در راهپیمایی 22 بهمن، خط بطلانی بر افکار و اندیشه‌های پلید دشمنان در به زانو درآوردن این انقلاب است.

امام جمعه نکا اظهار داشت: ایام دهه فجر مقدمه‌ای است تا زمینه و بستر لازم برای حضور مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن فراهم شود و حضور همه اقشار جامعه در این راهپیمایی مشت محکمی بر یاوه‌گویی دشمنان است.

انتهای‌پیام/86002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول