اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

دهه فجر نمایش اقتدار ایران است/ اجرای 270 عنوان برنامه در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: دهه فجر دهه نمایش اقتدار ملت ایران و بصیرت و آگاهی آنها است.

دهه فجر نمایش اقتدار ایران است/ اجرای 270 عنوان برنامه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در مراسم بزرگ‏داشت 12 بهمن ماه در بیت امام جمعه زنجان اظهار داشت: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای برای روشنگری مردم و تبیین شخصیت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران بهره‎های زیادی از انقلاب اسلامی گرفته‏اند، خاطرنشان کرد: دهه فجر نمایش اقتدار ایران و بصیرت ملت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری تداوم‏بخش انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: این راهپیمایی بیعت مجددی با خون شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محسوب می‏شود.

*تشکیل 151 جلسه در ستاد دهه فجر زنجان

وی با اشاره به اینکه 21 کمیته در ستاد دهه فجر استان زنجان تشکیل شده است، اضافه کرد: بیش از 151 جلسه در این ستادها تشکیل شده است.

حسینی با اشاره به اینکه 270 عنوان برنامه توسط ستاد دهه فجر استان زنجان برنامه‏ریزی شده است، ادامه داد: رژه بسیجیان و جوانان در استان یکی از برنامه‏های پیش‏بینی شده برای ایام دهه فجر به شمار می‏رود.

وی با بیان اینکه غبارروبی مزار شهدای بالا و پایین از مهم‏ترین برنامه‏های مورد نظر برای ایام دهه فجر سال‌جاری است، اذعان داشت: اعزام روحانیون بومی و غیربومی به شهرستان‏های مختلف استان نیز در دستور کار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ویزیت رایگان بیماران در استان زنجان، اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران به مناسبت دهه فجر در مراکز بهداشتی و درمانی استان صورت می‏گیرد.

*افتتاح نمایشگاه فرهنگی در زنجان

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر سال‌جاری نمایشگاه‏های مختلف فرهنگی در استان زنجان افتتاح می‏شود، افزود: نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی نیز در استان برگزار می‏شود.

حسینی به برگزاری مسابقات ورزشی همزمان با دهه فجر سال‌جاری اشاره کرد و یادآور شد: مسابقات قرآنی و فرهنگی و اینترنتی نیز در استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول