اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

ولایت فقیه بالاترین موهبت دهه فجر است

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: ولایت فقیه بالاترین موهبت دهه فجر است که باید در این ایام به درستی تبیین شود.

ولایت فقیه بالاترین موهبت دهه فجر است

مهدی کیانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: دهه فجر فرصتی است تا یک بار دیگر اهداف و برکات انقلاب اسلامی را تداعی و یادآوری کنیم و قدر و منزلت جایگاه والای انقلاب را در جهان ارج نهیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید زیرا با وقوع این انقلاب، مسلمانان جهان به شخصیت خود پی بردند و دریافتند که می‌توانند آزاد و بدون وابستگی به قدرت‌های بیگانه، زندگی شرافتمندانه و پر افتخاری داشته باشند و زیر بار استثمار و استعمار هیچ قدرتی نباشند.

فرماندار مهریز اظهار داشت: ویژگی نظام الهی و اسلامی این است که تکیه‌گاه معنوی آن فقط خداوند متعال است و از طرف خداوند یاری می‌شود. امروزه حتی بر دشمنانِ نظام اسلامی نیز مخفی نمانده که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و نیرویی ورای نیروهای پیشرفته کنونی برخوردار و پیروزی‌های شگفت‌آور آن، متکی بر همین نیروی غیبی است.

وی تنها راه شکرگزاری این نعمت الهی را تبعیت از ولایت مطلقه فقیه دانست و با اشاره به اهداف دشمن برای ایجاد فتنه جدید، انتخابات پیش رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن با فشارهایی که بر مردم ایران وارد می‌کند می‌خواهد که مردم به مسئولان نظام فشار وارد کنند تا با دشمنان سازش داشته باشند.

وی بیان داشت: حرکت نظام الهی و اسلامی در راستای تحقق هر چه بیشترِ فرهنگ قرآن و ارزش‌های انسانی است این از خصوصیات جمهوری اسلامی است که مردم و مسلمانان را به سوی فرهنگ اسلام و انسانیت سوق دهد و آنان را در روند حرکت به سوی خدا و توحید و اسلام، رهنمون و یاور باشد در حالی که فرهنگ‌ها و مکاتب و قدرت‌های دیگر جهان مردم را به سوی مادیت و شهوت و حیوانیت و بی‌خبری سوق می‌دهند تا اهداف و مطامع دنیوی و استعماری خود را تأمین کنند.

کیانی مقدم شهدا را ولی نعمتان این انقلاب و نظام معرفی کرد و گفت: آنچه دهه فجر را متمایز می‌کند، حماسه‌آفرینی و جان‌فشانی دلاورمردان آن ایام است.

انتهای پیام/90005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول