اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان خبر داد

اجرای 100 برنامه محوری همزمان با ایام دهه فجر در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته بانوان فرمانداری آبادان گفت: همزمان با ایام دهه فجر 100 برنامه محوری و 28 برنامه شاخص با همکاری ارگان‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان آبادان و کمیته بانوان فرمانداری شهرستان در آبادان اجرایی می‌شود.

اجرای 100 برنامه محوری همزمان با ایام دهه فجر در آبادان

مهسا سادات محسنی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر کمیته بانوان فرمانداری شهرستان آبادان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اساسی این ایام معرفی وقایع انقلاب از سال 42 تا 58 و در تاریخ 12 بهمن برای اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان آبادانی است.

رئیس کمیته بانوان فرمانداری شهرستان آبادان ادامه داد: معرفی شخصیت‌های مهم انقلاب (شهیدرجایی، باهنر و بهشتی)، معرفی دیواری و حضوری دستاوردهای انقلاب، اجرای نمایش طنز و کوتاه زباله‌دان تاریخ از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دیگر کانون پرورش فکری و کمیته بانوان برای ایام‌ دهه فجر در شهرستان آبادان بیان کرد: بازدید مراکز از مرکز و اجرای معرفی‌ها و کارگاه‌ها، تشکیل کارگاه نشریه دیواری، تشکیل کارگاه کاردستی نقاشی است.

محسنی‌فر تصریح کرد: تشکیل کارگاه نشریه دیواری، اجرای نمایش پیک‌نیک در میدان جنگ، اجرای نمایش مهمان ناخوانده در مدارس، نمایش الفبا در دبستان‌ها و همایش رویش در بستر پوشش برای 18 بهمن ماه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی در پایان گفت: همزمان با ایام دهه فجر 100 برنامه محوری و 28 برنامه شاخص با همکاری ارگان‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان آبادان و کمیته بانوان فرمانداری شهرستان در آبادان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول