اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه 13 بهمن

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دهه فجر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر روز جمعه از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دهه فجر در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت‌های مختلف ورزشی استان قم به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در این ایام اقدام به برگزاری رقابت‌های ورزشی همگانی و قهرمانی می‌کنند و علاقمندان زیادی را در رده‌های سنی مختلف در جشن پیروزی انقلاب به محیط سالم و پاک ورزش می‌کشانند.

طبق برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با همکاری و هماهنگی هیئت دوچرخه‌سواری با شهرداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی، جمعیت هلال‌احمر و دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای برنامه‌های متنوع ورزشی این دهه و با هدف رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم، در بخش همگانی همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در قم برگزار می‌شود.

نظیر چنین برنامه‌های ورزشی که در سطح همگانی به انجام می‌رسد، در طول سال به مناسبت‌های مختلف در سطح استان با حضور گسترده مردم ورزش دوست قم برگزار می‌شود و اکنون یکی از مهم‌ترین آنها به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام می‌رسد.

با توجه به اینکه از امروز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه به مناسبت قدوم مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برنامه‌های دهه مبارک فجر آغاز شده است، برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به این مناسبت در دومین روز این دهه یعنی جمعه سیزدهم بهمن ماه صورت می‌گیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، همایش بزرگ دوچرخه‌سواری به مناسبت دهه فجر با تلاش بخش‌های مرتبط از صبح روز جمعه برگزار خواهد شد و در پایان به افراد شرکت‌کننده در این همایش جوایزی اهداء‌ می‌شود.

با توجه به برنامه‌ریزی از نظر زمان و مکان برگزاری این همایش،‌ رقابت علاقمندان به شرکت در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری دهه فجر در قم از ساعت هشت صبح روز جمعه سیزدهم بهمن ماه همراه با جوایز نفیس به انجام خواهد رسید.

محل آغاز حرکت دوچرخه‌سواران علاقمند به شرکت در این همایش مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان خواهد بود و شروع مسابقه نیز راس ساعت از مقابل این مجموعه انجام می‌پذیرد.

ثبت‌نام شرکت در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هم‌اکنون در دفتر هیئت دوچرخه‌سواری واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان انجام می‌شود.

انتهای پیام/78002/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول