اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب صورت گرفت

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات البرز برای حضور در جشن‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: در آستانه بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز جشن‌های فجر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از مردم شهیدپرور استان برای حضور در جشن‌های این دهه دعوت کرد.

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات البرز برای حضور در جشن‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز و ستاد دهه فجر این استان،‌ در این اطلاعیه که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده آمده است، 12 بهمن سالروز ورود تاریخی و شکوهمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از خاطره‌انگیزترین و ارزشمندترین اوراق تاریخ این کشور و ملت بزرگ است.

دهه مبارک فجر و جلوه‌گر شدن نور خدا در کشور، نعمت بزرگی است که خداوند به واسطه ایمان و شایستگی الهی و مجاهدت و ایثار و جانفشانی ملت بزرگ ایران در پرتو رهبری‌های پیامبرگونه عبدصالح خداوند و یگانه تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره) ارزانی کرد و آن رهبر الهی به امت خویش توصیه کرد قدر این جلوه الهی را بدانید.

این اطلاعیه می‌افزاید: به مناسبت 12 بهمن مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در قالب رژه موتورسواران و اجرای مراسم ویژه گرامیداشت سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه امام حسین (ع) ناحیه کرج امروز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، در 12 بهمن ماه همزمان با ورود حضرت امام همچنین مراسم ویژه‌ای با حضور پژوهشگر و استاد برجسته تاریخ و تاریخ معاصر دکتر محمدحسین رجبی دوانی در محل سالن سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این اطلاعیه از تمامی مردم همیشه در صحنه استان البرز و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برای حضور پرشور در این مراسم ارزشمند دعوت کرده است.

انتهای پیام/2302/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول