اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

112 پروژه دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شود / بهره‌برداری از 23 پروژه عمران روستایی در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 112 پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

112 پروژه دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شود / بهره‌برداری از 23 پروژه عمران روستایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری این شهر اظهار داشت: ما سعی کردیم به میمنت پیروزی انقلاب پروژه‌های عمرانی، روستایی، مسکن مهر و بسیاری از طرح‌های دیگر را تکمیل و آماده افتتاح کنیم تا عموم مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

دبیر با بیان اینکه افتتاح‌های سالگرد پیروزی انقلاب تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: با سرمایه‌گذاری 209 میلیارد تومان، پروژه‌های مختلف در این شهرستان آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار اردبیل ابراز داشت: به میمنت این ایام 44 پروژه نیز شامل پروژه‌های تولیدی، اقتصادی با اشتغالزایی یک هزار و 725 نفر و بیشتر با سرمایه‌گذاری بخش خصوص افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه بخش خصوصی 120 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که اغلب این سرمایه‌گذاری‌ها از محل تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی بخش کشاورزی و همچنین صنعتی بوده که با همراهی بانک‌های عامل با هدف تولید اشتغال در جامعه صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 45 پروژه عمرانی نیز در مرکز استان اردبیل با 27 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اجرایی شده که انتظار می‌رود با همکاری و همراهی دولت و شهرداری‌ها چنین روندی توسعه یافته و تقویت شود.

دبیر به تکمیل 23 پروژه عمران روستایی نیز اشاره کرد و افزود: این تعداد پروژه با 62 میلیارد تومان آماده افتتاح شده که قرار است به صورت متمرکز در یک روز خاص از آنها پرده‌برداری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود سالگرد پیروزی انقلاب را زمینه‌ساز تحول و تحرک جدی در خدمت‌رسانی بی‌منت به ملت توصیف کرد و اظهار داشت: هر چقدر ملت ایران توانمند در صحنه حاضر شدند به همان میزان دشمن از صحنه عقب نشسته و نتوانسته اهداف خود را محقق کند.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول