اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز ـ 69

4250 روستایی مازندران دهه فجر از آب بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: در دهه فجر 4 هزار و 250 روستایی مازندران از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

4250 روستایی مازندران دهه فجر از آب بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 10 پروژه آبرسانی روستایی با اعتباری بیش از 17 هزار و 850 میلیون ریال اجرا می‌شود و بیش از یک هزار و 61 خانوار روستایی با جمعیت 4 هزار و 250 نفری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

برزگر تصریح کرد: پنج پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان آمل اجرا شده که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل مجتمع کفاوکلری با دو هزار میلیون ریال اعتبار استانی و بهره‌مندی دو روستا با 19 خانوار جمعیت روستایی، شهیدآباد با 400 میلیون ریال اعتبار استانی و بهره‌مندی اهالی یک روستا به همراه زوار آستانه شهداء آب لاسم با 2 هزار میلیون ریال اعتبار استانی و بهره‌مندی 20 خانوار یک روستا است.

وی افزود: روستای نمار با یک هزار میلیون ریال اعتبار استانی و برخورداری 48 خانوار یک روستا و نیز پلریه با یک هزار و 300 میلیون ریال اعتبار استانی و بهره‌مندی 21 خانوار یک روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی یادآور شد: چهار پروژه آبرسانی روستایی نیز در شهرستان رامسر به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها شامل مجتمع آبرسانی گالش‌محله با 4 هزار میلیون ریال اعتبار استانی و برخورداری اهالی 650 خانواری چهار روستا، جواهرده با 2 هزار میلیون ریال اعتبار استانی و برخورداری 51 خانوار یک روستا، لج با 550 میلیون ریال اعتبار استانی و مدیریت بحران و برخورداری 14 خانوار یک روستا و دیسر با 800 میلیون ریال اعتبار استانی و بهره‌مندی 35 خانوار یک روستا است.

وی افزود: مجتمع آبرسانی اجارستاق ساری نیز با 3 هزار و 800 میلیون ریال اعتبار استانی و سایر با برخورداری 203 خانوار روستاهای اجارستاق، میدانک، کلاخیل و لارما با 19 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع، 4 ایستگاه پمپاژ و حفر یک حلقه چاه عمیق در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر خاطر نشان کرد: برای اجرای این 10 پروژه آبرسانی روستایی که شامل سه مجتمع آبرسانی و هفت پروژه تک روستایی است 25 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در آمل، 16 کیلومتر در رامسر و 19 کیلومتر در ساری با مخازنی به ظرفیت 700 متر مکعب، حفر یک حلقه چاه عمیق و بهسازی شش دهنه چشمه اجرا شده است.

انتهای پیام/2296/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول