اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی:

دهه فجر تجدید میثاق ملت با انقلاب است

خبرگزاری فارس: معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: دهه فجر تجدید میثاق ملت با انقلاب و مقام معظم رهبری است.

دهه فجر تجدید میثاق ملت با انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عیسی قنبری عصر امروز در همایش کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح آذربایجان غربی با تبریک ایام خجسته دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و تجدید میثاق ملت با انقلاب و مقام معظم رهبری است.

وی دهه فجر را نعمت بزرگ الهی عنوان کرد و افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا از وفاداری و ایثار ملت ایران در 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر شود.

قنبری با اشاره به وفاداری ملت ایران، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی مردمی وفادار و ولایت مدار بوده و همواره برای دفاع از میهن اسلامی آماده هستند.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود تا این وحدت و همدلی همواره حفظ و تقویت شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توطئه دشمنان نظام، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره در تلاش‌ برای بر هم زدن اتحاد و انسجام بین مردم ایران هستند.

قنبری تصریح کرد: مردم ایران اسلامی باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند و اجازه دخالت بیگانگان را ندهند.

انتهای پیام/61001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول