اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه فجر مردمی بودن آن است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مهمترین ویژگی برنامه‌های ایام‌‌الله دهه فجر مردمی بودن آنها است و این موضوع مایه یأس دشمن است.

مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه فجر مردمی بودن آن است

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه فرا رسیدن ایام‌الله فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: عمومی و فراگیر بودن برنامه‌ها همچنین برخورداری از گستره وسیع مخاطبان مهم‌ترین ویژگی  برنامه‌های دهه مبارک فجر قلمداد می‌شود به طوری که مردم خود مجری و برپا کننده مراسم‌ها قلمداد می‌شوند.

وی به مؤثر بودن برنامه‌ها در تقویت وحدت ملی و مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی با ویژگی‌های فرهنگی و قومی مناطق همچنین متناسب با شرایط زمانی و مکانی به مرحله اجرا درمی‌آید.

نیساری بر لزوم فراهم‌سازی زمینه مشارکت مردمی و همکاری سایر دوائر تاکید کرد و افزود: برخورداری برنامه‌ها از جذابیت و جلوه‌های هنری، توجه به نوآوری، امیدبخشی و نشاط آفرینی در طراحی و اجرای برنامه‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های دهه فجر محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی غنی‌سازی محتوایی برنامه‌ها و رعایت ارجحیت کیفیت بر کمیت را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: حضور مؤثر اعضاء در جلسات ستاد و کمیته‌ها، افزایش سطح مشارکت اعضای ستاد دهه فجر، ایجاد کار گروه‌های تخصصی، کاری و کارشناسی از طریق جذب نخبگان متخصصان و کارشناسان از جمله عواملی محسوب می‌شد که در کیفی‌سازی برنامه‌ها مؤثر است.

وی با اظهار به اینکه در برگزاری آئین‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در راستای توسعه عملی مشارکت‌های مردمی تلاش شد، افزود: راهکارهای فراهم‌سازی زمینه مشارکت‌های خودجوش عمومی، تقویت زمینه‌های حضور جوانان، تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام گرفت.

وی به تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در کانون‌های مؤثر مردمی از جمله مساجد، کارخانجات، مراکز آموزشی، پایگاه‌های بسیج و دوائر بخش خصوصی ستادهای فرعی تشکیل شد تا امکان حضور حداکثر مردمی فراهم شود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول