اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

دهه فجر، دهه باز تعریف آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز دهه فجر را دهه بازتعریف آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران برای نسل حاضر و جهانیان توصیف کرد.

دهه فجر، دهه باز تعریف آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری تبریز، ثبت و ماندگاری تاریخی این روز بزرگ را مرهون درایت و رهبری حکیمانه امام راحل و مجاهدت و ایثار جوانان و شهدای راه آزادی دانست و تصریح کرد: خیزش ملت ایران که از سال 42 و با قیام تاریخی حضرت امام خمینی ( ره) آغاز شده بود، در بهمن 57 به نقطه عطف تاریخ معاصر جهان بدل گردید و پیروزی ملت در 22 بهمن همان سال ، ابهت و هیمنه پوشالی رژیم منحوس پهلوی به عنوان استبداد داخلی و نیز حامیان آن رژیم از جمله آمریکا را در هم شکست.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به توطئه‌های دهه‌های گذشته دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: با وجود تمام فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌ها، ملت ایران با رهبری داهیانه امام راحل و پس از ایشان، مقام معظم رهبری، از تمام این بحران‌ها با صلابت و سلامت عبور کرده و امروز این کشور به نقطه امید و اتکای جهان اسلام و ملت‌های آزادیخواه در سراسر جهان تبدیل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بهمن ماه را ماه غرور، پیروزی، وحدت، مقاومت و استقلال ملی ارزیابی کرد و با تأکید بر لزوم  امام شناسی، دشمن‌شناسی و راه‌شناسی ملت برای پیشبرد اهداف انقلاب، این سه اصل را، سه ویژگی بارز ملت ایران در سی و پنج سال گذشته از انقلاب و نیز مهم‌ترین مولفه‌های دفاع از کیان نظام و انقلاب برشمرد.

نوین همچنین تلاش برای شبهه‌افکنی و فتنه‌انگیزی در میان مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان کشور را هدف و مأموریت جدید دشمنان و ایادی داخلی آنان اعلام و بر ضرورت و لزوم حفظ بصیرت و هوشیاری ملی و شناسایی حق از باطل در فضای غبارآلود ایجاد شده از سوی دشمنان تأکید کرد.

وی با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی ایران به جهان ، راه‌اندازی موج اسلام‌خواهی در جهان عرب را مصداق بارز این فرموده امام (ره) دانست و افزود: موج اسلام خواهی و استکبارستیزی ایجاد شده در کشورهایی منطقه به ویژه جهان عرب طی دو سه سال اخیر گویای این حقیقت روشن است که ملت‌های مسلمان با الهام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران، به دنبال احیای ارزش‌های اسلام ناب محمدی هستند و هیچ نیرویی یارای متوقف کردن این موج خروشان نخواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال 22 بهمن، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تأکید کرد. 

انتهای پیام/60002/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول