اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 95

مطلبی‌نژاد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

مطلبی‌نژاد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌هاست

محمد مطلبی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان کرد: نسل جوان باید در جریان وقایع انقلاب قرار گیرد تا به این پیشینه بزرگ افتخار کند و بداند که این انقلاب اکنون به عنوان الگوی همه کشورهای آزادی‏خواه عمل می‌کند.

وی افزود: با الگو گرفتن از راه شهدا و آرمان‌های آنان و اهدافشان می‌توان به سعادت رسید و دفاع مقدس، دریای بیکرانی است که گوهر وجودی خود را می‌توان از آن دریافت کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تبعیت و الگوگیری از شهدای کربلا مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کردند و اجازه ندادند که اجانب خاک میهن اسلامی را تصرف کنند.

مطلبی‌نژاد با تأکید بر اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، افزود: با برگزاری یادواره‌ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را باید در جامعه ترویج کنیم.

وی اشاره داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه‌ای است که بر دوش ما قرار دارد؛ بنابراین نسل جوان باید رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان را فرا گیرند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان گفت: تقوا، حجاب و عفاف، نماز و پیروی از ولایت فقیه راه اصلی شهداست که باید در این زمینه تقویت شویم.

مطلبی‌نژاد در ادامه در خصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مراسم صبحگاه در همه واحدهای مقاومت بسیج دانش‏آموزی اجرا می‌شود.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا با حضور دانش‌آموزان، جانشین و دبیر حلقه‌های صالحین و برپایی جشن انقلاب در همه واحدهای پوینده و پیشگام و برگزاری مسابقات طناب‌کشی در دو واحد دختران و فوتبال در دو واحد پسران انجام می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان اشاره داشت: گلباران مزار شهدا، کوهپیمایی ویژه فرماندهان واحدها و برگزاری نشست حلقه‌های معرفتی و بصیرتی شجره طیبه صالحین در چندین واحد و شرکت منسجم دانش‌آموزان با ساز و برگ تبلیغاتی در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/2249/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول