اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان:

برنامه‌های نظام مهندسی ساختمان گلستان در دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان برنامه‌های این سازمان را برای بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تشریح کرد.

برنامه‌های نظام مهندسی ساختمان گلستان در دهه فجر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین ویزواری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز ما مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری‌های همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و با این دیدگاه دیدار با خانواده شهدای مهندس یکی از مهمترین برنامه‌های ما در دهه فجر به شمار می‌رود.

وی همچنین شرکت پرشکوه جامعه مهندسی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده مهندسان عضو سازمان، گسترده‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور خواهند یافت.

وی به دیدار مسئولان استانی از سازمان نظام مهندسی استان گلستان نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران عمرانی و فرهنگی استان از خانواده بزرگ نظام مهندسی دیدار کنند.

ویزواری تزئین دفاتر و ساختمان مرکزی، نصب بنر و پوسترهای مرتبط و توزیع شربت و شیرینی را از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان به مناسبت دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول