اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد خبر داد:

بیش از 2900 برنامه حاصل کار ستاد دهه فجر استان یزد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد گفت: حاصل تلاش دستگاه‌های استان یزد در قالب ستاد دهه فجر، تدارک بیش از 2هزار و 900 برنامه برای ایام دهه فجر امسال است.

بیش از 2900 برنامه حاصل کار ستاد دهه فجر استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سعید زارع، بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته‌های ستاد دهه فجر اظهار داشت: درون مایه برنامه‌های امسال دهه فجر، تعمیق و معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و تقویت ارکان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال بالغ بر 2هزار و 900 برنامه توسط اعضا و کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد تدارک دیده شده که این برنامه‌ها به دبیرخانه اعلام شده و مورد تایید قرار گرفته است.

زارع با بیان اینکه این برنامه‌ها از فردا همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد کلید می‌خورد، عنوان کرد: فردا برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد با استقبال نمادین از تمثال امام خمینی(ره) در فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز می‌شود و پس از آن رژه ناوگان موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین ادامه می‌یابد.

وی، دیدار روحانیون و علما با امام جمعه یزد، تجلیل از دانشجویان قرآنی، نورافشانی در شب 22 بهمن، مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای استان، افتتاح طرح یادآوران، همایش زنان و انقلاب اسلامی، تجلیل از 14 زن تلاشگر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ... از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

زارع همچنین یادآور شد: چند جشنواره شامل جشنواره آواها و نواهای محلی در ابرکوه، افتتاحیه جشنواره مطبوعات محلی و ... نیز از جمله این برنامه‌هاست.

وی ادامه داد: در ایام دهه فجر، فرهنگسرای ایثار نیز در بلوار مدرس یزد و در پارک بزرگ شهر با حضور یکی از مسئولان بنیاد شهید کشور برگزار می‌شود.

زارع همچنین از برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه مدارس روستایی و عشایری در 21 بهمن ماه خبر داد و افزود: همچنین جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی نیز در تعدادی از روستاهای استان یزد برگزار می‌شود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اعزام 120 نفر از عشایر استان یزد به مشهد مقدس به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد و افزود: روستاییان و عشایر نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای آنها اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از 5هزار نفر از اقلیت‌ مذهبی زرتشتی نیز در یزد زندگی می‌کنند، هر سال برنامه‌هایی نیز از سوی کمیته اقلیت‌های مذهبی در یزد اجرا می‌شود.

زارع ادامه داد: فردا همزمان با نخستین روز از دهه فجر، مراسم ویژه جشن پیروزی انقلاب در آتشکده زرتشتیان برگزار می‌شود که با دعا و گاهنبار خوانی همراه خواهد بود.

وی همچنین از افتتاح 350 پروژه عمرانی در نقاط مختلف استان یزد خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد اجرا می‌شود و همه دستگاه‌ها و مردم در برگزاری این برنامه‌ها مشارکت دارند.

انتهای پیام/2464/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول