اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هنرمندان برجسته کشوری

شرکت نفت و گاز گچساران جنگ شادی دهه فجر برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران گفت: به مدت سه شب، شرکت نفت و گاز گچساران جنگ شادی دهه فجر برگزار می‌کند.

شرکت نفت و گاز گچساران جنگ شادی دهه فجر برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جنگ‌های شادی ویژه خانواده کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران به مدت سه شب با اجرای هنرمندان برجسته صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: تعداد چهار برنامه جنگ شادی در تأسیسات نفتی خارج از منطقه گچساران نیز برای استفاده کارکنان نوبتکار این واحدهای عملیاتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  در جهت برگزاری هر چه بهتر جشن‌های دهه فجر همکاری بسیار زیادی با ستاد گرامی‌داشت شهرستان صورت گرفته است، افزود: در همین راستا  سالن پدخندق  شرکت نفت و گاز گچساران به همراه سیستم صوتی و جایگاه ویژه برای برگزاری برنامه فجر ماندگار در روز 16 بهمن در اختیار این ستاد قرارگرفته است.

نفت و گاز گچساران میزبان همه مردم گچساران در جنگ شادی دهه فجر

غلامی  نقش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز را در حمایت از برگزاری مراسم گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان گچساران بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: در همین راستا برای نخستین بار یک شب از برنامه‌های جنگ شادی نفت و گاز برای حضور عموم همشهریان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جنگ شادی با حضور هنرمندان برجسته صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سالن پد خندق برای بیش از دو هزار نفر از همشهریان گچسارانی برگزار خواهد شد.

غلامی همچنین از حضور کارناوال خودروهای سبک و سنگین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مراسم نمادین استقبال از حضرت امام خمینی (ره) در مسیر فرودگاه نفت گچساران خبر داد.

رئیس شورای اطلاع رسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: گلباران گلزار شهدای گچساران به وسیله یک دستگاه بالگرد شرکت نفت، آذین‌بندی خیابان‌ها، استفاده از پوسترها و پلاکاردهای حاوی تصاویر تظاهرات مردم گچساران و اعتصابات کارکنان شرکت نفت گچساران علیه رژیم ستمشاهی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/82001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول