اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین:

مدیریت شهری قزوین آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است

خبرگزاری فارس: شهردار قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین در راستای توسعه و آبادانی شهر آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران را دارد.

مدیریت شهری قزوین آماده همکاری با سرمایه‌گذاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود نصرتی در بازدید از شرکت سکو ایران اظهار داشت: با توجه به فضای اقتصادی قزوین، شرایط و زمینه‌های همکاری برای ورود سرمایه‌گذار به قزوین ایجاد شده است تا بتواند برای توسعه و پویای اقتصادی قزوین گام بردارد.

وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی پویایی شرکت سکو ایران ارزشمند است، بیان داشت: شهرداری قزوین توانسته است با مدیریت متحد شهری تحول خوبی در شهر قزوین ایجاد کند و این تحول در پویایی اقتصاد این شهر مؤثر بوده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه در سال جاری بودجه شهرداری قزوین 400 میلیارد تومان بود و به همین میزان سرمایه‌گذار در شهر قزوین جذب شده است، گفت: در حال حاضر شهرداری قزوین به طور مستقل در احداث یک هزار و 700 واحد مسکونی و تجاری سرمایه‌گذاری می‌کند و در احداث 700 واحد مسکونی مشارکت دارد و این شرایط خوبی برای همکاری و مشارکت با این شرکت است.

شهردار قزوین در ادامه پیشنهادات خود را برای مشارکت و سرمایه‌گذاری با شرکت سکو ایران را ارائه کرد.

احمد پورفلاح مدیرعامل شرکت سکو ایران نیز عنوان کرد: این شرکت در پروژه‌های ملی و استانی در زمینه‌های صنعتی، شهرک‌سازی، بیمارستان و دانشگاهی توانسته نقش مؤثری ایجاد کند.

وی با اشاره به توزیع و میزان تولیدات شرکت افزود: شهرداری قزوین در سال‌های اخیر به رعایت ضوابط و مقررات در ایمن‌سازی احداث واحد‌های مسکونی توجه ویژه‌ای به خصوص در زمینه استفاده از پنجره‌های دوجداره داشته است.

پورفلاح اضافه کرد: این شرکت آمادگی همکاری در پروژه‌های شهرداری قزوین و ایجاد اشتغال‌زایی را دارد.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول