اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لامرد

خبرگزاری فارس: فرماندار لامرد گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری هفتم اسفند ماه سال جاری در این شهرستان برگزار و تمام ظرفیت‌های کلان سرمایه‌گذاری موجود در لامرد به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لامرد

محمود صفری امروز در حاشیه بازدید از مجتمع تجاری تفریحی بزرگ این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: یکی از اهداف ارائه اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب به منظور غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان کشورمان و حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری است.

فرماندار لامرد افزود: به یقین حمایت گسترده از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران یکی از بهترین روش‌های ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع تجاری تفریحی لامرد یکی از نمونه‌های موفقیت‌آمیز بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های بزرگ محسوب می‌شود گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته امیدواریم این پروژه در مدت زمان 30 ماه به بهره‌برداری برسد.

این مسئول اضافه کرد: ساخت مجتمع تجاری تفریحی الماس جنوب کمک شایانی به افزایش توان وضعیت تجاری و تفریحی در شهر لامرد می‌کند.

صفری به راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری در فرمانداری این شهرستان نیز اشاره کرد و در همین زمینه بیان داشت: اعضای میز سرمایه‌گذاری شامل نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، برخی مسئولان مرتبط با امور اقتصادی، کارشناسان ارشد اقتصاد و اساتید اقتصاد دانشگاه‌ها هستند که جلسات این میز به صورت منظم برگزار می‌شود.

فرماندار لامرد ادامه داد: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که هفتم اسفند ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می‌شود، تمام ظرفیت‌های کلان سرمایه‌گذاری موجود در لامرد به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد و تاکنون 130 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی توسط ستاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان لامرد از کلنگ‌زنی تفرج‌گاه تفریحی در منطقه گازی کوهستانی تابناک نیز خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی در لامرد، تلاش می‌کنیم در دهه فجر کلنگ تفرج‌گاه تفریحی در منطقه گازی کوهستانی تابناک به زمین زده شود.

وی در ادامه سخنان خود با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به  منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های کلان و مختلف لامرد، از حمایت همه‌جانبه فرمانداری و دیگر نهاد‌های دولتی مستقر در این شهرستان به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی نیز خبر داد.

شهردار لامرد نیز در حاشیه بازدید از مجتمع بزرگ تجاری تفریحی الماس جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد ابراز داشت: این پروژه بزرگ به مشارکت «بی او تی» نسبت به آورده شهرداری و سرمایه‌گذار به بهره‌برداری می‌رسد.

احمد خشنو ادامه داد: مجتمع تجاری تفریحی الماس جنوب در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با زیربنای 17 هزار متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان توسط شرکت پاکروان اعتماد قشم در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال ساخت این مجتمع بزرگ تجاری تفریحی هستند، گفت: مجتمع بزرگ تجاری تفریحی الماس جنوب شهر لامرد شامل 350 واحد تجاری، شهر بازی، سینمای سه بعدی، رستوران و مسجد است.

خشنو، در مورد آغاز پیش‌فروش واحد‌های تجاری این مجتمع تجاری تفریحی، اضافه کرد: استقبال مردم از آغاز پیش‌فروش واحدهای تجاری مجتمع تجاری تفریحی الماس جنوب لامرد بسیار خوب بوده است.

در ادامه بازدید مسئولان شهرستان لامرد از مجتمع تجاری تفریحی الماس جنوب بخشدار مرکزی شهرستان لامرد نیز ابراز داشت: باید تمام مسئولان شهرستان لامرد از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این بخش حمایت کنند.

اسماعیل رستگار متذکر شد: نباید بروکراسی‌های اداری باعث دلسردی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان شود.

وی در پایان یکی از نقاط مثبت سرمایه‌گذار در ساخت مجتمع بزرگ تجاری تفریحی الماس جنوب را عدم استفاده از هیچ‌گونه تسهیلات بانکی در ساخت این پروژه دانست.

انتهای پیام/2448/ن40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول