اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس تاکید کرد

کاهش بروکراسی اداری برای جذب سرمایه‌گذاران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جذب حداکثری سرمایه‌گذار باید بروکراس اداری را در آذربایجان‌غربی به حداقل رساند.

کاهش بروکراسی اداری برای جذب سرمایه‌گذاران

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به شرایط کنونی کشور توأم با بصیرت می‌نگرند با توجه به شرایط کشور عنوان رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند که برای محقق شدن این عنوان باید به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان تلاش مذبوحانه‌ای آغاز کرده‌اند، رهبر معظم انقلاب با لحاظ شرایط اقتصادی جهان، داخل کشور و با عنایت به تلاش‌های دشمنان چنین عنوانی را برای سال جاری انتخاب کرده‌اند.

بیگی با بیان اینکه همه آحاد جامعه باید برای عملی شدن سرفصل‌‌های این عنوان اهتمام جدی داشته باشند، اضافه کرد: عملی شدن این عنوان برای کشورمان برکات مختلف در پی دارد به طوری که اگر صاحبان سرمایه بیشتر فعال شوند برای جوانان جویای کار فرصت‌های شغلی مناسب ایجاد می‌شود.  

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران برای تحقق شعار محوری سال خاطر نشان کرد: برای اینکه فعالان بخش خصوصی به توسعه فعالیت‌های خود راغب شوند لازم است که حمایت کافی در داخل کشور به ویژه آذربایجان غربی از آنها به عمل آمده و از بروکراسی اداری کاسته شود تا به این ترتیب شرایط برای فعالیت این قشر نسبت به گذشته راحت‌تر شود.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه اغلب جوانان از مشکل بیکاری و فقدان منبع درآمد به معنای واقعی رنج می‌‌برند، اذعان داشت: تاسیس کارخانه‌های صنعتی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی نیمه‌تعطیل و... در گرو بسترسازی و رفع مشکلات موجود در این زمینه است.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول