اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد

سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومانی برای گازدار کردن روستاهای اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با صرف هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیارد تومان روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومانی برای گازدار کردن روستاهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های طرح مهر ماندگار شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: تا قبل از دولت نهم از مجموع 26 شهر استان تنها 18 شهر از گاز طبیعی برخوردار بودند که از آغاز دولت نهم تاکنون هفت شهر دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان از این نعمت و موهبت الهی بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به این هفت شهر با بیش از 280 هزار عدد انشعاب واگذار شده و اجرای 574 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع صورت گرفته است که امیدواریم ماحصل آن رضایت‌مندی مردم باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل یادآور شد: با بهره‌برداری از گازرسانی به شهر قصابه از توابع مشگین‌شهر در قالب طرح مهر ماندگار و تا قبل از پایان دولت دهم همه شهرهای استان از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد.

خدایی گفت: بیشترین میزان گازرسانی به روستاهای استان در طی دولت نهم و دهم انجام شده است که این امر یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود.

این مسئول اضافه کرد:‌ تا قبل از دولت نهم تنها 26 روستای استان از گاز طبیعی برخوردار بودند که با همت دولت و توجه به مناطق به خصوص روستاها و تلاش شرکت گاز استان گازرسانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون 326 روستای استان با بیش از 43 هزار علمک و 22 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری از این موهبت الهی بهره‌مند هستند.

خدایی در تشریح خدمات دولت نهم و دهم در بخش گازرسانی نیز افزود: در این مدت شرکت گاز استان با هدف ایجاد زیر‌ساخت‌های مطمئن برای گازرسانی به شهرها و روستاها بیش از 105 کیلومتر خط انتقال گاز انجام داده است.

وی ادامه داد: اجرای این خط انتقال توسط زبده‌ترین پیمانکاران و نظارت شبانه‌روزی واحدهای زیر‌مجموعه این شرکت اجرا شده و برای اتمام میزان خط انتقال بالغ بر 45 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: طی هفت سال گذشته 41.4 درصد از کل جمعیت روستایی و 89.14 درصد از کل جمعیت شهری بهره‌مند استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/62005/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول