اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی در همایش سرمایه‌گذاری:

دولت از سرمایه‌گذاران واقعی بخش خصوصی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: از سرمایه‌گذاران واقعی بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

دولت از سرمایه‌گذاران واقعی بخش خصوصی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ، محمود احمدی بیغش در سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی در جمع 200 سرمایه‌گذار بخش خصوصی اظهار داشت: استان خراسان شمالی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های خوبی در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعتی برای سرمایه‌گذاری دارد.

وی افزود: ما در این استان با توجه به قابلیت‌های موجود امکانات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران واقعی قرار می‌دهیم و از آنها نیز حمایت خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان‌ خراسان شمالی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری  گامی بلند و مهم در راستای معرفی ‌‌توانمندی استان خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.

احمدی بیغش اظهار داشت: این استان دارای امکانات زیرساختی مناسبی در زمینه جلب و جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و مدیریت ارشد استان نیز از سرمایه گذاران واقعی حمایت خواهد کرد.

رئیس کارگروه صادرات استان خراسان شمالی بیان داشت: ما امکانات خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای سرمایه‌گذاری داریم و بین‌المللی شدن فرودگاه بجنورد و پیگیری برای افزایش تعداد پروازها از کارکردهای مهمی در راستای افزایش سرمایه‌گذاری است.

احمدی بیغش گفت: علاوه بر آن با حمایت دولت دهم طرح راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان در دستور کار قرار گرفته و فاز اول این طرح به مسافت 270 کیلومتر از بجنورد به مشهدالرضا در دست اجرا قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی افزود: این طرح مهم زیرساختی استان خراسان شمالی در کمتر از سه سال آینده به بهره برداری می‌رسد و استان خراسان شمالی با کمترین زمان به بازار 20 میلیون نفری مشهد دست خواهد یافت.

احمدی بیغش اضافه کرد: اجرایی شدن طرح چهار خطه بجنورد- جنگل گلستان در دولت دهم و قرار گرفتن این طرح در زمره طرح مهر ماندگار که تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد از دیگر زیرساخت‌های مهم برای سرمایه گذاری است.

وی افزود: با سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مصوبات هیئت دولت در راستای این سفر که تصویب اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در قالب تسهیلات بانکی از مهمترین بخش مالی این مصوبه است، با تسهیل شرایط در اختیار سرمایه‌گذاران واقعی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: این استان با برخورداری از 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان  و قرارگیری در محور آسیایی منتهی به مشهدالرضا و شمال کشور سالانه پذیرای 20 میلیون مسافر و زایر علی ابن موسی‌الرضاست که این مزیت مهمی برای سرمایه‌گذاری و بازار مهمی برای فروش تولیدات صنعتی و کشاورزی و غیره است.

احمدی بیغش افزود: همچنین از محل مصوبات سفر سوم هیئت دولت به استان خراسان شمالی راه آهن اسفراین - جوین نیز در دست ساخت قرار دارد که با تکمیل این پروژه در دولت دهم این استان به شبکه ریلی سراسری کشور متصل می‌شود.

سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری صنعتی استان خراسان شمالی با شرکت 200 سرمایه گذار و مسئولان استانی و کشوری در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی تهران  برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول