اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان تاکید کرد

توسعه فعالیت خانه‌های صنعت و معدن در جلب سرمایه‌گذار

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: خانه‌های صنعت، معدن و تجارت توسعه فعالیت‌های خود در بخش‌های جلب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را دنبال کنند.

توسعه فعالیت خانه‌های صنعت و معدن در جلب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد عابدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین اجلاس خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور در کرمان‌ اظهار داشت: خانه‌های صنعت، معدن و تجارت به عنوان تشکیلات تخصصی بخش صنعت و معدن، توسعه فعالیت‌های خود در بخش‌های جلب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را‌ با حفظ توجه کنونی به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی‌ دنبال کنند.

وی ادامه داد: با توسعه فعالیت‌های خانه‌های صنعت، معدن و تجارت در بخش جلب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی‌ می‌توان بهتر و آسان‌تر به اهداف اسناد بالادستی و اهداف تعیین شده در افق 1404 دست یافت.

عابدی‌نژاد تصریح کرد: کار برای خدا، کشور، دین و پیشرفت کشور وظیفه همه است و باید امکانات مناسب برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش صنعتی و معدنی فراهم شود.

وی عنوان کرد: کارگروهی تعیین شود و‌ پیشنهاداتی را به مجلس بدهد تا قاعده قانونی برای تامین منابع مالی و انجام خدماتی که باید به بخش صنعت و معدن داده شود، تصویب کنند.

عابدی‌نژاد‌ بیان کرد: از ظرفیت کار کارشناسی این کارگروه می‌توان برای پایداری و کار بهتر در حوزه صنعت و معدن استفاده کرد و اگر چه حفظ داشته‌ها، اصلی ضروری است، اما مکلف به توسعه‌نگری و آینده‌نگری نیز هستیم.

مدیر‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: پس از ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع و معادن ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، ارتباطات و ظرفیت‌ها در یک جا جمع شده و با استفاده از آن می‌توان برای توسعه هر چه بیشتر کشور اقدام کرد.

عابدی‌نژاد افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان کرمان به عنوان دو تشکیلات مردم‌نهاد توانمند‌ از افتخارات و مایه مباهات این استان هستند.

انتهای پیام/80018/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول