اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خبر داد

هیئت تجاری چینی در راه استان خراسان شمالی/ خودروسازی مهم‌ترین اولویت سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از سفر هیئت تجاری چینی به این استان خبر داد و گفت: خودروسازی مهم‌ترین اولویت سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی است.

هیئت تجاری چینی در راه استان خراسان شمالی/ خودروسازی مهم‌ترین اولویت سرمایه‌گذاری

سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از سفر هیئت تجاری چینی به خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: این هیئت تجاری تا پایان امسال به خراسان شمالی سفر و با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آشنا و البته از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز بازدید به عمل خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در بخش سرمایه گذاری صنعتی ظرفیت بالایی دارد، گفت: به همین منظور سرمایه گذاری در بخش خودروسازی و همچنین ساخت ادوات کشاورزی به ویژه تراکتور از پیشنهادهای اصلی خواهد بود.

حسینی تصریح کرد: سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر اینکه به میزانی نیازهای داخل را تأمین خواهد کرد، بخشی نیز به خارج از کشور صادر خواهد شد.

به گفته وی، سفر هیئت تجاری چینی به استان صرفاً با قصد سرمایه گذاری و جدای از سفر اخیر سفیر جمهوری خلق چین که هفته گذشته به استان سفر کرده بود، است.

وی موقعیت خراسان شمالی را برای صادرات و دسترسی به بازارهای کشورهای CIS برشمرد و گفت: بی‌تردید تمامی این مزیت‌ها سرمایه‌گذاری در بخش خودرو و سایر حوزه‌ها در استان را توجیه می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه یک هیئت متشکل از بازرگانان استان سال گذشته به چین سفر کردند، افزود: بی‌تردید سفر هیئت‌های تجاری باعث توسعه مبادلات تجاری و افزایش صادرات خواهد شد.

وی یادآور شد: مسئولان استان نیز اراده جدی برای تسهیل در سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برای توسعه استان که سبب توسعه اقتصادی و اشتغالزایی استان می‌شود، دارند.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول