اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

4 پنل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: چهار پنل تخصصی در حاشیه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنعتی این استان تشکیل شد.

4 پنل در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خراسان شمالی تشکیل شد

محمدرضا باقری دقایقی قبل در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: تشکیل این پنل‌های تخصصی در زمینه‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، منطقه ویژه اقتصادی،مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و جهاد کشاورزی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش امروز با حضور بیش از 200 سرمایه گذار برگزار شد برگزاری ‌این دوره از همایش سرمایه‌گذاری استان را مطلوب ارزیابی کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تصریح کرد: برخی مسئولان دولتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست شرکت داشتند.

به گفته وی برای جلب سرمایه گذار بومی و غیر بومی 21 طرح صنعتی دارای طرح توجیه فنی و اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش‌های صنایع پایین دستی آلومینا، پتروشیمی و فولاد، صنایع تکمیلی کشاورزی و سایر بخش‌ها ، در این همایش ارائه شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان را علاوه بر پایین بودن قیمت زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان، وجود بالغ بر 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات بانکی از محل سفر رهبری و فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی خواند.

باقری اضافه کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان 12 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری صنعتی پیش‌بینی و به بانک‌ها نیز ابلاغ شده که خارج از ضوابط منابع و مصارف در اختیار سرمایه‌گذاران صنعتی در استان قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس،اولین دوره همایش سرمایه گذاری استان در سالن اجتماعات وزارت کار ،دومین دوره در حاشیه نمایشگاه کشورهای عضو اکو در بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول