اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

مطالبات به حق سرمایه‌گذاران لحاظ و تأمین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد با تأکید بر توسعه و حفظ سرمایه‌های موجود در ملارد، بر لحاظ و تأمین شدن مطالبات به حق سرمایه‌گذاران تأکید کرد.

مطالبات به حق سرمایه‌گذاران لحاظ و تأمین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است لذا با توجه به ماه‌های پایان سال باید تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌هایی به منظور تحقق بیشتر شعار امسال انجام دهیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اقدامات در دست انجام فرمانداری ملارد حمایت از تولیدکنندگان است.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان ملارد برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است افزود: باید سرمایه‌های موجود را حفظ کرده و برای توسعه آن نیز تلاش دو چندانی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا حمایت از سرمایه‌گذاران و تأمین خواسته‌های به حق آنان در دستور کار قرار گرفته است لذا تمهیدات لازم برای جذب سرمایه‌گذاران در این شهرستان نیز تدارک دیده شده است.

فردی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه لازم برای حضور سرمایه‌گذاران جدید در شهرستان ملارد لازم و ضروری به شمار می‌رود.

فرماندار ملارد در این دیدار با مشکلات برخی از واحدهای تولیدی آشنا شد که اعطای تسهیلات، تقسیط وام‌ها و توسعه خدمات شهری توسط دستگاه‌های خدمات‌‌رسان بخشی از این خواسته بود.

به گزارش فارس در ملارد، پروژه ساخت شهرک سینمایی شهرستان ملارد، سردخانه دو مداره 6 هزار تنی روستای بیدکنه و کارخانه تولید قارچ در روستای گله کهریز از واحدهایی بودند که مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/2302/صا/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول