اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز:

شرایط کار برای سرمایه‌گذاران در شیراز فراهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: شرایط کار برای سرمایه‌گذاران در شیراز فراهم شده و در بخش زیرساخت اقدامات خوبی صورت گرفته است.

شرایط کار برای سرمایه‌گذاران در شیراز فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان شیراز آماده جذب هرگونه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در بحث حضور سرمایه‌گذاران در شیراز نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل قبولی داشتیم اما باید بیشتر تلاش کرد.

وی افزود: شرایط کار برای سرمایه‌گذاران در شیراز فراهم است و در بخش زیرساخت و پاسخگویی به استعلام‌ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

زرین کلاه با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور جذب بیشتر مهمانان در ایام نوروز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی ما حضور 10 میلیون نفر مهمان در ایام نوروز است.

وی با اشاره به آغاز کار ستاد تسهیلات نوروزی اضافه کرد: این ستاد فعالیت خود را به زودی آغاز می‌کند که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی بحث اطلاع‌رسانی مناسب به مهمانان و مسافران است.

فرماندار شهرستان شیراز در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فعالیت ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار در ایام نوروز فعال است و تمام قیمت‌ها را کنترل می‌کند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول