اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان:

سرمایه‌گذاری در کردستان عراق امنیت ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان گفت: شرایط کردستان عراق برای سرمایه‌گذاری متزلزل است و در حال حاضر امنیت ندارد.

سرمایه‌گذاری در کردستان عراق امنیت ندارد

جعفر ذره‌بینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازدید اخیر یک هیئت بازرگانی اقلیم کردستان عراق از اتاق بازرگانی اصفهان و دیدار هیئت‌های تجاری اظهار کرد: اختلافات عراق و کردستان از یک سو و مشکلات سیاسی پیش روی این منطقه تنها صادرات کوتاه مدت را مقدور کرده و سرمایه گذاری‌های بلند مدت را به تجار توصیه نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت ایران هم هیچ‌گونه تعهدی در تداوم سیاست‌های موجود با اقلیم کردستان ندارد و در صورت بروز مشکلات پیش‌بینی نشده نمی‌تواند زیر بار تعهد برود.

رئیس کمیسیون تجارت اتاق اصفهان با ابراز تاسف از اینکه فعالیت‌های اقتصادی در کردستان عراق توسط بازرگانان ترکیه قبضه شده است، اظهار کرد: ما شاهد آن هستیم که چگونه اردوغان به عنوان تصمیم گیرنده سیاسی ترکیه هر کجا که می‌روند، چندین هواپیما از بازرگانان را با خود همراه می‌کند اما متاسفانه عدم همکاری و هماهنگی بخش خصوصی و دولت، فرصت‌های قابل توجه سرمایه‌گذاری را از تجار گرفته است.

وی با اخطار به تجاری که قصد سرمایه گذاری‌های بزرگ در اقلیم کردستان را دارند، اضافه کرد: با چشمان باز به این بازار وارد شوند و از سرمایه‌گذاری‌های نامطمئن خودداری کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول