اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تاکید کرد

اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران علاقمند به احداث پارکینگ

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از اعطای تسهیلات تشویقی ویژه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علاقمند به احداث پارکینگ در شهر تبریز خبر داد.

اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران علاقمند به احداث پارکینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از پارکینگ زیرزمینی فلکه بزرگ ولیعصر(عج) با اعلام اینکه شهرداری تبریز در سال‌های گذشته اقدامات ماندگاری در احداث و افزایش تعداد پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی در نقاط مختلف شهر انجام داده، افزود: تنها راه کاهش بار ترافیکی شهر و نیز مشکلات و چالش‌های ترافیکی، توسعه پارکینگ‌های عمومی است و باید تمام دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر در این راه همکاری کنند.

شهردار تبریز با اشاره به احداث پارکینگ زیرزمینی ولیعصر (عج) تصریح کرد: خوشبختانه با وجود جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌های ابتدای کار که برخی مدعی بودند شهرداری تبریز به بهانه احداث پارکینگ در فلکه بزرگ، قصد احداث برج تجاری و نفع شخصی دارد، امروز همگان می‌بینند که تنها هدف شهرداری کمک به حل یکی از معضلات شهری و تأمین نفع عمومی برای شهروندان است.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت عمومی در حل مشکلات و چالش‌های ترافیکی شهر افزود: حل مشکلات ترافیک جز با همکاری عموم مردم و دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست و همه دستگاه‌ها باید خود را موظف به همکاری در این امر بدانند چرا که حل مشکلات ترافیکی تنها وظیفه شهرداری نیست.

وی در عین حال از آمادگی شهرداری تبریز برای اعطای تسهیلات تشویقی ویژه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی علاقمند به احداث پارکینگ در سطح شهر تبریز خبر داد و اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد احداث پارکینگ‌های طبقاتی و عمومی داشته باشند از تسهیلات ویژه شهرداری در قبال این سرمایه‌گذاری بهره‌مند خواهند بود.

نوین در ادامه از دولت خواست به واگذاری و تحویل رایگان تجهیزات پارکومتر به شهرداری‌ها، امکان نهادینه‌سازی مدیریتی هدفمند و منسجم پارک‌های حاشیه خیابان‌ها را فراهم کند.

شهردار تبریز خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان و متولیان امر در مدیریت ترافیک و حل مشکلات آن در شهر تبریز شد. 

انتهای پیام/60002/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول