اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث بلوار در گاوازنگ زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 10 میلیارد ریال به منظور احداث بلوار و شبکه معابر در منطقه گاوازانگ استان زنجان اختصاص یافته است.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث بلوار در گاوازنگ زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان اظهار داشت: طی سال گذشته 30 میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث بلوار اصلی منطقه گردشگری و تفریحی گاوازنگ و شبکه معابر آن اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ناهماهنگی‌های دستگاه‌های مرتبط در اجرای بلوار اصلی و شبکه معابر منطقه گاوازنگ، اعتبارات اختصاص یافته در جای خود هزینه نشده است، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز 10 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته که متاسفانه اجرای طرح تاکنون آغاز نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه وجود شبکه معابر مناسب، وجود ظرفیت بالای پارکینگ و وجود محورهای رفت و برگشت در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ ضروری است، تصریح کرد: طرح مورد نظر برای اجرا در این منطقه به منظور نهایی شدن در جلساتی بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آب دریاچه گاوازنگ از طریق انتقال آب تعدادی از چاه‌های غیر قابل شرب زنجان تامین می‌شود، ادامه داد: این آب‌ها از طریق خطوط انتقال به دریاچه منتقل می‌شود.

*اختصاص 5 میلیارد ریال برای عملیات اجرایی سد خاکی گاوازنگ

کریمی با بیان اینکه 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران به منظور آغاز عملیات اجرایی سد خاکی گاوازنگ در سال‌جاری اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت تخصیص اعتبارات در سال‌جاری، این اعتبار کافی نیست.

وی اظهار داشت: ساماندهی سد خاکی سبب توسعه فضاهای گردشگری در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ زنجان می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان در زمینه احداث باغ ایرانی در زنجان نیز اظهار داشت: این باغ با هدف تامین مسکن روستاییان اطراف منطقه گاوازنگ و تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها احداث می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول