اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

فرهنگ بومی و جاذبه‏های گردشگری سمنان معرفی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: فرهنگ بومی و جاذبه‏های گردشگری استان سمنان باید بیش از گذشته معرفی شود.

فرهنگ بومی و جاذبه‏های گردشگری سمنان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سمنان، حسن سعدالدین در نشست ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان اظهار داشت: با برنامه‏ریزی صحیح و تاکید بر معرفی فرهنگ بومی این شهرستان و نیز جاذبه‏های گردشگری، سیاحتی و زیارتی موجود می‌توان از توانمندی نهفته در این منطقه بهره‏برداری مطلوب کرد.

وی با تقدیر از عملکرد دستگاه‏های متولی در ارائه خدمات به مسافران در نیمه نخست سال‏جاری گفت: ارائه خدمات به 20 میلیون مسافر و به ویژه زائران بارگاه ثامن‏الحجج، حضرت امام رضا(ع) که در طول سال از مسیر جاده‏های این شهرستان تردد دارند، قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت‏های لازم در ارائه خدمات مناسب‏تر به مسافران گفت: تداعی خاطره‏ای خوش برای مسافران از شهرستان سمنان هدف این ستاد است.

سعدالدین پیگیری ایجاد مجتمع‏های بین‏راهی، شناسایی و رفع نقاط حادثه‏خیز جاده‏ای و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی مناسب را در راه‏های سمنان ضروری دانست.

وی اضافه کرد: تدوین و معرفی سایت کاملی از خدمات به مسافران، نصب تابلوهای فواصل بین اماکن اقامتی، پذیرایی و خدماتی در جاده‏ها، معرفی امامزاده یحیی بن موسی(ع) سمنان به مسافران، تهیه بروشورهای اطلاع‏رسانی، آماده‏سازی بوستان‏ها برای اسکان، استفاده از مساجد روستاها با هماهنگی شوراهای روستایی در ارائه خدمات به مسافران و تکمیل نمازخانه‏های بین‏راهی از مسایلی است که در دستور کار ستاد قرار دارد.

فرماندار شهرستان سمنان خواستار تدوین جدول تعطیلات سالانه بیش از دو روز برای آمادگی ستاد در ارائه خدمات به مسافران شد.

سعدالدین نقش اصحاب رسانه و مطبوعات و صدا و سیما را در ارائه آموزش‏های ترافیکی و کاهش تصادفات جاده‏ای از طریق آگاه‏سازی عمومی، آموزش و اطلاع‏رسانی بسیار مهم خواند.

در این نشست، کمیته‏های اجرایی ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان گزارشی از اقدامات در نیمه نخست امسال ارائه کردند و فرماندار سمنان خواستار رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت در ارائه خدمات بهتر به مسافران شد.

انتهای پیام/2249/ت/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول