اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرزن‌آباد خبر داد

تشکیل شرکت توسعه منطقه گردشگری در مرزن‌آباد

خبرگزاری فارس: شهردار مرزن‌آباد گفت: شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت در مرزن‌آباد تشکیل شد.

تشکیل شرکت توسعه منطقه گردشگری در مرزن‌آباد

جعفر ردایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مرزن‌آباد افزود: به منظور ساماندهی دریاچه ولشت و تشکیل شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری دریاچه ولشت در مرزن آباد، جلسه مشترکی با حضور مدیرعامل و معاون فنی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، فرماندار چالوس، بخشدار و رئیس شورای شهر و رئیس تعاونی دهیاران بخش مرزن‌آباد برگزار شد.

وی اظهار داشت: بر اساس توافقاتی که پیش از این بین شهرداری مرزن‌آباد و سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران صورت گرفته بود، با هدف حمایت از روستاهای بخش مرزن آباد، تعاونی دهیاران این بخش در این تفاهم‌نامه به عنوان طرف سوم قرارداد وارد شده و مقرر شد شرکت توسعه منطقه نمونه گردشگری ولشت با 150 درصد از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران، 25 درصد شهرداری و 25 درصد تعاونی دهیاران بخش مرزن‌آباد تشکیل شود.

ردایی ادامه داد: به همین منظور جلسه فوق برای هماهنگی‌های لازم برای تشکیل این شرکت برگزار شد و فرماندار چالوس نیز با ابراز رضایت از این تفاهم‌نامه اعلام همکاری کرد که شرایط لازم برای تشکیل این شرکت و ایجاد تحول در منطقه نمونه گردشگری ولشت به عمل آید.

شهردار مرزن‌آباد تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود در منطقه ولشت نیازمند همکاری و مشارکت همه ادارات و نهادها از جمله سازمان گردشگری و آب منطقه‌ای هستیم تا بستر برای سرمایه‌گذاری لازم در این منطقه فراهم شود.

ردایی تاکید کرد: منطقه نمونه گردشگری ولشت با توجه به طبیعت بکر و نعمات خدادادی، پتانسیل ارائه خدمات به گردشگران و توریست‌ها را داشته و این امر مستلزم ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه است.

انتهای پیام/86014/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول