اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

توجه به میراث فرهنگی و گردشگری لرستان از اولویت‌های نمایندگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بحث میراث فرهنگی و گردشگری لرستان یکی از اولویت نمایندگان این استان است.

توجه به میراث فرهنگی و گردشگری لرستان از اولویت‌های نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ابراهیم آقامحمدی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان میراث فرهنگی لرستان که در محل اداره‌کل میراث فرهنگی لرستان برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های کاری مجمع نمایندگان دوره نهم استان لرستان توجه به میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری در بحث میراث فرهنگی و گردشگری است، چراکه بستر این کار آماده و آثار تاریخی فراوانی در گوشه و کنار لرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید بیشتر به میراث فرهنگی و گردشگری لرستان توجه شود، خاطرنشان کرد: در این استان سرمایه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی وجود دارد و چیزی که نیاز امروز بشر است، دیدن آثار گذشتگان و توجه به طبیعت زیبا است که لرستان یکی از نقاط ویژه چه از نظر تاریخی، طبیعی و گردشگری است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشستی که با رئیس میراث فرهنگی کشور صورت گرفته به تعبیر وی راه نجات استان لرستان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

آقامحمدی یادآور شد: با توجه به آگاهی که مسئولان ذی‌ربط در کشور به این موضوع دارند و با هماهنگی میراث فرهنگی استان در برنامه ما هست که به سرمایه‌گذاری در ابعاد مختلف میراث فرهنگی و گردشگری توجه ویژه داشته باشیم، تا بتوانیم از این سرمایه شگفت‌انگیز در جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، تبادل فرهنگ و همچنین بستر مناسبی برای حضور گردشگران ایرانی و خارجی فراهم کنیم.

در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان ضمن تاکید بر توانمندی و ظرفیت بالقوه استان لرستان در حوزه‌های گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی، حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان لرستان را از طرح‌ها و پروژه‌های استان خواستار شد.

قاسم قربانی افزود: با پیگیری و مذاکرات حضوری با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور مجوز اجرای عملیات ایجاد پنج کمپینگ در محدوده پنج شهرستان لرستان و اختصاص کمک سقف سود تا سقف چهار درصد برای یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به منظور اجرای طرح‌ها و تاسیسات گردشگری لرستان موافقت شده است.

انتهای پیام/2304/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول