اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

کویرنوردی گامی برای توسعه صنعت گردشگری بشرویه است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: کویرنوردی از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری در بشرویه است که رونق آن سبب توسعه صنعت گردشگری در شهرستان می‌شود.

کویرنوردی گامی برای توسعه صنعت گردشگری بشرویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران همایش ملی کویرنوردی در بشرویه اظهار کرد: دومین صنعت درآمدزا در جهان صنعت گردشگری است که توسعه آن سبب ایجاد اشتغال و افزایش درآمد مردم می‌شود.

وی ادامه داد: کویر از مناطق بکر و طبیعی و از مهم‌ترین ظرفیت‌های گردشگری در بشرویه است که سبب شناسایی شهرستان به دیگر نقاط کشور شده و رونق کویرنوردی، توسعه صنعت گردشگری را به دنبال دارد.

فرماندار بشرویه افزود: باید با استفاده از امکانات و موهبات طبیعی، زمینه را برای گسترش صنعت گردشگری به ویژه کویرنوردی فراهم کنیم.

پورسلطانی تصریح کرد: همایش ملی کویرنوردی در شهرستان بشرویه با همکاری ادارات و نهادهای مختلف برگزار شده و امکانات و تجهیزات مناسبی در اختیار افراد شرکت‌کننده قرارگرفت که سبب استقبال بی‌نظیر کویرنوردان از این همایش شد.

*کویرنوردی از شاخصه‌های توسعه صنعت گردشگری در بشرویه است 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در ادامه این مراسم گفت: کویرنوردی از شاخصه‌های توسعه صنعت گردشگری در بشرویه است که با توجه به طبیعت زیبای کویر و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه این صنعت فراهم شود.

جعفر قدیری اضافه کرد: استقرار کمپ‌های کویرنوردی به اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح کمک می‌کند که باید توانمندی‌های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول