اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تاکید کرد

ضرورت بیمه راهنمایان گردشگری و تثبیت جایگاه آنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس بر ضرورت بیمه راهنمایان گردشگری و تثبیت و تقویت جایگاه آنان تاکید کرد.

ضرورت بیمه راهنمایان گردشگری و تثبیت جایگاه آنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، فریدون فعالی در نشست تخصصی اعضای هیئت مدیره انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری 10 استان کشور که در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه راهنما در صنعت گردشگری، تشکیل کانون سراسری راهنمایان گردشگری را در راستای رفع مسائل و مشکلات راهنمایان ضروری و مهم برشمرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برپایی دوره‌های آموزشی تخصصی و تکمیلی برای راهنمایان گردشگری ضروری است، گفت: در همین راستا امسال به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و تکمیلی 150 میلیون ریال اعتبار در اختیار انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس قرار داده شد تا به این منظور اختصاص یابد.

این مسئول در ادامه به استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن تاریخی فارس اشاره کرد و ادامه داد: این آمادگی را داریم که تمام اماکن تاریخی زیر پوشش را به منظور استقرار راهنمایان گردشگری در اختیار انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس قرار دهیم.

در ادامه این جلسه امیر حسین حکمت نیا سرپرست امور گردشگری فارس نیز در مورد ضرورت بیمه راهنمایان گردشگری و تثبیت و تقویت جایگاه راهنمایان سخنانی ایراد کرد.

در این نشست راه‌اندازی کانون سراسری راهنمایان گردشگری به تصویب رسید.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول