اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان شرقی:

نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری اصلاح اساسی واحدها را در پی داشته است

خبرگزاری فارس: دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: بازرسی و نظارت از تاسیسات گردشگری اصلاح اساسی چند واحد استان را در پی داشته است.

نظارت و بازرسی از تاسیسات گردشگری اصلاح اساسی واحدها را در پی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد ذریه شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نظارت و بازرسی‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی باعث شده است که به جای تعطیلی واحدهای گردشگری ، شاهد اصلاح وضعیت آنان باشیم.

وی نظارت‌ها را در بهبود کیفیت این مراکز بسیار موثر دانست و گفت: همین بازرسی، پیگیری و اخطارها موجب شده کیفیت و سطح خدمات واحدهای گردشگری متخلف بهبود یابد.

ذریه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حوزه گردشگری به ویژه رسیدگی به مجتمع‌های رفاهی بین راهی و ساماندهی به امکانات رفاهی اماکن دیدنی و زیارتی شهرستان‌های مختلف بسیار برجسته و قابل تقدیر است.

دبیر انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، کسب عناوین برتر حوزه گردشگری برای آذربایجان‌شرقی را حاصل عملکرد خوب سازمان میراث فرهنگی استان و همکاری شایسته تمام بخش‌ها به ویژه آژانس‌داران دانست و گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی تمام پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های این سازمان را اجرا کرده و خوشحالیم که با انجام آنها اکنون به استانی نمونه در صنعت گردشگری کشور بدل شده‌ایم.

ذریه با تاکید بر اینکه هرچقدر نظارت‌ها بیشتر شود، عملکردها هم بهتر می‌شود، خواستار افزایش این بازرسی‌های موثر در حوزه گردشگری شد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در شش ماه نخست امسال با 2 هزار و 861 مورد بازرسی، رتبه نخست میزان نظارت و بازرسی از واحدها و تاسیسات گردشگری کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/6002/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول