اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

برپایی نمایشگاه گردشگری در غار علیصدر و تله‌کابین گنجنامه

خبرگزاری فارس: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با حضور تأسیسات فعال در گردشگری زمستانی، سوغات و آشپزی به صورت کشوری در غار علیصدر و تله‌کابین گنجنامه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه گردشگری در غار علیصدر و تله‌کابین گنجنامه

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با نظر به سیاست‌هایی مبنی بر بهره‌برداری از قابلیت‌های زمستانی و ورزشی استان مسابقات کوهنوردی، اسکی، یخ‌نوردی و سنگ‌نوردی، دوچرخه‌سواری، کوهستان، تیراندازی و... در جشنواره زمستانی همدان گنجانده شده است.

وی به برگزاری نمایشگاه در حاشیه جشنواره خبر داد و گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با حضور تأسیسات فعال در زمینه گردشگری زمستانی، سوغات و آشپزی به صورت کشوری در غار علیصدر و مجموعه گردشگری تله‌کابین گنجنامه برگزار می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تمرکز بر غار علیصدر و معرفی آن به عنوان برند گردشگری استان و فرهنگسازی در خصوص فعالیت این سایت‌ها در کل ایام سال است.

وی با اشاره به بازاریابی و جذب گردشگران داخلی و خارجی یادآور شد: در راستای تحقق بازاریابی و جذب گردشگر از سفرا و فعالان گردشگری کشورهای هدف برای بازدید از استان و ایجاد زمینه برای تبادل گردشگر دعوت شده است.

ایزدی با اشاره به طراحی بسته‌ای ویژه بازدید از همدان برای میهمانان جشنواره خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن تخفیف در ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی و بازدید از جاذبه‌های گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی کشور و در نظر گرفتن جایزه بزرگ بازدید از همدان با عنوان تور جشنواره، طراحی تورهای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و روستاهای هدف گردشگری برای مردم از طریق دفاتر خدمات مسافرتی در این بسته گنجانده شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت بزرگترین سازه برفی ایران در غار علیصدر و مشارکت مردم در مسابقات چند مرحله‌ای ساخت آدم برفی در علیصدر و میدان میشان از دیگر برنامه‌های جذاب این دوره از جشنواره به شمار می‌رود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان به برگزاری همایش‌های همگرایی و هم‌اندیشی و سیاست‌گذاری اشاره کرد و گفت: همایش دفاتر خدمات مسافرتی آورنده گردشگر خارجی به کشور و شاخص‌ترین‌ها در گردشگری داخلی، نشست هم‌اندیشی معاونان گردشگری کشور، نشست ساماندهی اماکن استیجاری کشور، نشست رؤسای مجامع هتل‌داران و هتل‌ آپارتمان‌های کشور از دیگر برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

وی در پایان عمده‌ترین هدف این جشنواره را معرفی همدان به عنوان گردشگری زمستانی عنوان کرد و افزود: استان همدان به عنوان یکی از مقاصد گردشگر زمستانی و ورزشی به شمار می‌رود که باید از طریق ساخت و پخش تیزر از شبکه سراسری و شبکه‌های ماهواره‌ای داخلی تحقق یابد.

انتهای پیام/89003/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول