اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

هزینه‌کرد 211 میلیون تومانی برای طرح هادی روستای شاخن

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از هزینه‌کرد 211 میلیون تومانی به منظور اجرای طرح هادی روستای شاخن این شهرستان خبر داد.

هزینه‌کرد 211 میلیون تومانی برای طرح هادی روستای شاخن

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف در راستای رسیدگی و رفع مشکلات مردم روستای شاخن در جمع اهالی این روستا اظهار داشت: احیاء و مرمت قنات روستای شاخن به طول یک‌هزار و 150 متر، اجرای کانال بتونی به طول 5 کیلومتر و عملیات خاکبرداری محور ورغنه به شاخن به طول 4.5 کیلومتر از جمله مصوبات سفر قبلی من و مسئولان به این روستا بود که هم‌اکنون اجرایی شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای طرح هادی روستای شاخن اقداماتی از قبیل سنگ‌فرش معابر، جداره‌سازی، تسطیح و جدول‌گذاری با اعتباری معادل 211 میلیون تومان انجام شده که این طرح نیز یکی از مصوبات سفر قبلی من و مسئولان به این روستا محسوب می‌شود.

فرماندار بیرجند از تامین 3.5 کیلومتر لوله رایگان طی 15 روز آینده در این روستا خبر داد و افزود: این میزان لوله برای انتقال آب در مزارع کشاورزی روستای شاخن استفاده می‌شود.

قاسم‌زاده‌نداف به اجرای خط انتقال آب آشامیدنی از مجتمع آبرسانی روستای میریک به شاخن اشاره کرد و گفت: تاکنون 50 انشعاب آب در این روستا تحویل متقاضیان شده که تمام انشعابات آب این روستا تا سه ماه دیگر تحویل مردم می‌شود و این هم یکی دیگر از مصوبات سفر قبلی مسئولان به این روستای شاخن به شمار می‌رود.

* احداث ساختمان پایگاه اورژانس روستای شاخن تا دهه فجر امسال انجام می‌شود

وی در ارتباط با احداث ساختمان پایگاه اورژانس 115، سالن ورزشی، احداث پل مابین روستا و مزار شهدا و ترمیم و مرمت آسفالت معابر این روستا قول مساعد داد که تا دهه فجر انجام و به بهره‌برداری برسد.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: در راستای احداث ساختمان اورژانس و سالن ورزشی اهالی روستا باید برای واگذاری و تامین زمین‌های مورد نیاز با مسئولان همکاری داشته باشند.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه تکمیل و ساخت گلزار شهدای این روستا 15 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: به منظور آغاز عملیات بازسازی و مرمت مزار شهدای روستای شاخن مبلغ 5 میلیون تومان اعتبار اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول