اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند خبر داد

افتتاح 2600 واحد مسکن مهر در بیرجند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند از افتتاح 2 هزار و 600 واحد مسکن مهر در این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 2600 واحد مسکن مهر در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف ظهر امروز در جمع مردم روستای امیرآباد بیرجند با اشاره به اینکه خدمات دولت نهم و دهم در خراسان جنوبی زیاد بوده است، اظهار کرد: دولت به خدمت‌رسانی به مناطق محروم توجه ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف کشور از اهداف اساسی دولت نهم و دهم بوده که با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و سهمیه‌بندی بنزین امروز همه مردم از مزایای آن بهره‌مند هستند.

فرماندار بیرجند توسعه و عمران روستایی و کمک به اقشار کم‌‌درآمد و محروم جامعه را از برنامه‌های مهم دولت نهم و دهم برشمرد و افزود: در نقاط مختلف روستایی شاهد خدمات‌رسانی مطلوب دولت در بخش‌های مختلف هستیم.

قاسم‌زاده نداف با بیان اینکه امروز با تلاش و پشتکار دولتمردان و همراهی مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی آهنگ توسعه در همه کشور و خراسان جنوبی نواخته می‌شود، گفت: هر روز شاهد اجرای طرح‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در سطح کشور هستیم.

وی مسکن مهر را یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های دولت نهم و دهم دانست و تصریح کرد: از مجموع 26 هزار واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی نزدیک به 17 هزار واحد مسکن مهر در شهرستان بیرجند است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه خلأ رفتاری و عملکردی در مدیران شهرستان و استان سراغ نداریم، گفت: مردم باید صبر خود را بالا برده و مسئولان هم سرعت کار خود را بیشتر کنند.

قاسم‌زاده نداف شاخص توسعه کشور را میزان سواد عنوان کرد و افزود: امروز جامعه نیاز به افراد عالم و توانمند دارد.

وی با اشاره به اینکه نرخ مطالعه در کشور بسیار پایین است، ادامه داد: برای افزایش مطالعه کتاب و شاخص کتاب‌خوانی مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: فضای مجازی نمی‌تواند جای کتاب و کتابخوانی را بگیرد و باید به گسترش کتابخانه‌ها توجه ویژه شود.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه روستای امیرآباد یکی از بزرگ‌ترین روستاهای شهرستان بیرجند است، افزود: این روستا از بافت همگون و مردم فرهنگی برخوردار است.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی به روستای امیرآباد بیرجند توجه ویژه می‌شود.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول