اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور-26

نداف: امکانات ورزشی بیرجند افزایش چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به میزبانی بیرجند از المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور گفت: در سال‌های اخیر امکانات ورزشی بیرجند افزایش چشمگیری داشته است.

نداف: امکانات ورزشی بیرجند افزایش چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی قاسم‌زاده نداف عصر امروز در حاشیه برگزاری یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور با بیان اینکه اغلب شرکت‌کنندگان از میزبانی شایسته بیرجند در این مسابقات می‌گویند، اظهار داشت: امکانات ورزشی بیرجند از ابتدای دولت نهم به بعد افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور در بیرجند بعد از گذشت دو سال از المپیاد ورزشی پیام‌نور در مرکز استان فرصتی مناسب برای اثبات و معرفی توانمندی‌های شهر فرهنگی بیرجند است.

فرماندار بیرجند با اشاره به تحصیل بیش از 40 هزار دانشجو در استان به ویژه بیرجند تاکید کرد: در تلاش هستیم امکانات ورزشی دانشگاه‌ها را همچنان توسعه دهیم.

قاسم‌زاده نداف تاکید کرد: با توجه به اینکه جمعیت شرکت‌کننده در این المپیاد دانشجویان سراسر کشور هستند لذا با توجه به نگاه تیز و انتقادی دانشجویان یک شرایط خاصی برای استان ایجاد می‌شود که امیدواریم بتوانیم به یک فرصت خوب تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که با برطرف کردن کاستی‌ها نگاه مثبتی از استان در ذهن دانشجویان ایجاد شود.

فرماندار بیرجند شرکت‌کنندگان در این مسابقات را سفیران خوبی برای معرفی بیرجند خواند.

با توجه به برگزاری مسابقات دانشجویان جهان (فیزو) اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر دو سال یکبار برای تعمیم و گسترش ورزش در بین دانشجویان و بالابردن میزان بهره‌وری از اوقات فراغت و حفظ نشاط و تحرک و سلامت جسمانی دانشجویان و همچنین پرورش حس تعهد و مسئولیت‌پذیری در طی اردوهای آمادگی مسابقات و المپیاد و به منظور تقویت و افزایش حس مشارکت دانشجویان در توسعه و سازندگی کشور اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از سال 1372 کرده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول